logo

Дайджест новин України та світу. Реклама та бізнес

У сучасному світі реклами технології радикально змінюють способи комунікації брендів з аудиторією. Однією з визначних інновацій українського медіаландшафту є відносно недавно розпочата цифровізація зовнішньої реклами, що перетворює звичайні борди на динамічні полотна для творчості брендів. Але, як це часто буває, на початку життєвого циклу чи не кожна технологія оповита міфами та хибними уявленнями. У цій статті ми розглянемо шість розповсюджених, але невірних уявлень про найвидовищніший формат цифрової OOH-реклами — медіафасади.

Джерело: out-of-home.ua

Зображення не існує

По результатах дослідження IAB Україна отримала фактичні показники обсягів ринку інтерактивної (digital) реклами, таким чином у ВРК з'явилася можливість оновити свою таблицю з прогнозами всього рекламного медіаринку. Надзвичайно суттєвим є той факт, що завдяки цифровій рекламі рекламний ринок цього року виросте у порівняні з минулим роком не на третину, а майже на дві – згідно з уточненими даними зростання ринку складе 64%. 

Джерело: vrk.org.ua

Зображення не існує

Найбільша українська торговельна мережа у форматі one dollar store «Аврора Мультимаркет» планує відкрити перший магазин у Румунії наприкінці вересня. Про це повідомив заступник комерційного директора по роботі з ключовими партнерами «Аврори» Максим Безрук. Надалі мережа планує експансію країнами Центральної та Східної Європи. Що можна буде побачити на полицях, читайте у статті.

Джерело:  forbes.ua

Зображення не існує

За словами Лашина, наразі зі 148 тис. кв. м орендних площ працює 60 тис. кв. м. "У нас уже актуалізовано договори на 78 тис. кв. м, на фінальній стадії ще понад 20 тис. кв. м. Перезапуск восени (жовтень-листопад) з гала-концертом 1 грудня, з активними 100 тис. кв. м", - сказав Лашин. Серед очікуваних відкриттів - H&M і Mango, магазини вже завершують ремонтні роботи.

Джерело: interfax.com.ua

Зображення не існує

Українські заклади активно підкорюють Європу. У Болгарії працює Aroma Kava, скоро планується відкриття Milk Bar у Варшаві і «Чорноморки» у Братиславі, «Пʼяна вишня» вже має майже два десятки закладів за кордоном. Як український ресторанний бізнес намагається зайняти свою нішу на європейському ринку?

Джерело: forbes.ua

Зображення не існує

«Я дуже активна споживачка, а ще — міленіалка найвищого ґатунку, — каже Квон. — Я корд-каттерка і користуюсь блокувальниками реклами. Я роблю все, що в моїх силах, щоб уникати реклами, попри те, що працюю в цій сфері. А DOOH — один з небагатьох каналів, де немає можливості щось заблокувати та обмежити». За словами Квон, одне з найбільш хибних уявлень про DOOH полягає в тому, що це ніби інструмент суто для верхів’я маркетингової лійки.

Джерело: out-of-home.ua

Зображення не існує

Попри складні воєнні умови в Україні, ТРЦ продовжує активно залучати як відомих українських, так і міжнародних операторів. «Наша команда довго та ретельно готувалася до нового сезону, залучаючи нових, цікавих орендарів, які зроблять наш tenant mix ще потужнішим, щоб надати відвідувачам широкий вибір та зручні умови для покупок і відпочинку», — зазначила Олена Яценко, директор з оренди ТРЦ Respublika Park.

Джерело: allretail.ua

Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості