Реклама на залізниці - це ефективний інструмент залучення досить широкої аудиторії для будь-якого виду бізнесу. Залежно від завдань, які повинна вирішити рекламна кампанія, ми вибираємо той вид реклами в поїздах, що за розрахунками повинен принести нам найбільш якісний результат. Враховується безліч факторів: на яку аудиторію покупців спрямовані товари або послуги того чи іншого бренду, напрямок руху поїзда для можливості таргетування реклами за певним місцем розташування, використовуваний вид носія і якість його можливостей для встановлення зорового контакту. Безсумнівно, якщо ваш рекламний продукт потребує широкого охоплення аудиторії середнього рівня достатку з поширенням на певну територію - ми рекомендуємо скористатися розміщенням реклами в електричках. Пасажиропотік приміських поїздів становить близько 8,5 млн.чол/міс. В основному, серед аудиторії пасажирів, студенти, звичайні працівники, дачники. Чим зайняти себе в дорозі? Одні читають, інші - дивляться відео в телефоні, дехто - просто розглядає навколишню місцевість. Саме тут реклама відмінно сприймається і розташовує до ненав'язливого перегляду. Багато пасажирів здійснюють поїздки досить часто, що значно підвищує шанси рекламної кампанії бути не лише поміченою, але і добре запам'ятатися.
Для того, щоб реклама в електричці спрацювала якісно і принесла очікуваний ефективний результат потрібно виконати ряд важливих завдань. І перше, на що звернути увагу, це переваги та особливості даного виду рекламного просування:
І звичайно, жодна реклама не принесе хороших позитивних результатів, якщо використовувати нудний і нічим не привабливий рекламний макет. У створенні оригінального сюжету вам завжди прийде на допомогу відділ дизайнерів нашого холдингу.
Для розміщення реклами в електричках доступні такі формати носіїв:
- листівки формату А2;
- листівки формату А3.
Більш детально з умовами розміщення ви можете дізнатися у фахівців нашої компанії. Транзитна реклама завжди користувалася попитом серед рекламодавців. Адже це досить недорогий і якісний метод залучення постійного великого потоку потенційних клієнтів. А завдяки злагодженій роботі з «Укрзалізницею» холдинг «Мегаполіс» може гарантувати швидкий запуск будь-якої маркетингової програми і оптимальні ціни на рекламу в електричках. Багаторічний досвід і практика принесли безліч якісно реалізованих проектів для нашого холдингу. Ми чекаємо вас!
Реклама в електричках – це ефективний маркетинговий хід, завдяки якому ми можемо охопити як «приміську» і «дачну» аудиторію мегаполісів, так і масову аудиторію середніх і малих міст України. Пасажиропотік приміських електричок складає – 282, 2 тис. чол. на добу. Насиченість кольорів, цікавий креативно поданий рекламний сюжет на листівці здатні залучити і надовго втримати зоровий контакт практично з кожним пасажиром.
Всього в приміських електричках налічується 2276 вагонів; загальна кількість постерів формату А2 – 6828 (по 3 місця в вагоні).
Дізнатись ціни та вирішити інші питання можна зв’язавшись з нашими менеджерами.
- геотаргетування;
- органічне поєднання забезпеченої і масової аудиторії;
- висока тривалість рекламного контакту.
Щоб отримати активну аудиторію для свого бізнесу скористайтеся розміщенням реклами в приміській електричці. З огляду на кількість пасажиропотоку на добу, а також те, скільки людина знаходиться в дорозі, можна сміливо стверджувати, що цього часу достатньо для того, аби розглянути яскраво представлений сюжет вашої реклами і запам’ятати чи записати всю потрібну інформацію.
Для розміщення листівок формату А3 доступні 6 місць у вагоні електропоїзда.
Для замовлення реклами та уточнення питань по розміщенню, зв’яжіться з нашими фахівцями.
- органічне охоплення масової аудиторії;
- геотаргетинг;
- висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням.