“Щоб по-справжньому скористатися досягненнями зовнішньої реклами, необхідна зміна мислення”, - Ділан Мабін, президент американського галузевого вимірювача Geopath.
Джерело: out-of-home.ua
«Новий запуск — один із наймасштабніших для нас за останні роки. Ми раді початку роботи на ринках, які є лідерами у своїх регіонах», — зазначає Ростислав Кісіль, засновник і президент групи компаній Meest. Серед нових напрямків: Південна Америка, Азія, Аравійський півострів, Африка, Австралія та Нова Зеландія.
Джерело: biz.nv.ua
Українці в червні відкрили рекордну кількість ФОПів за останні три роки – понад 31 000. Найбільш популярною сферою під час великої війни стала роздрібна торгівля, свідчать дані сервісу Опендатабот.
Джерело: forbes.ua
Продюсери українського продакшну SCREENLIFE STUDIO Олексій Довбуш та Андрій Купрієнко з 2015 року реалізовують рекламні кейси для великих брендів — локальних українських і міжнародних імен. MMR поспілкувався з Олексієм та Андрієм про те, як змінилася індустрія під час війни та як їхня команда адаптується до цих змін.
Джерело: mmr.ua
АТ «Укрзалізниця» 30 червня зареєструвала майбутнього європейського оператора, що з'єднуватиме своєю роботою перевезення Україною та європейськими країнами, — ТОВ «Ukrainian Railways Cargo Poland» (Варшава, Польща).
Джерело: uz.gov.ua
Нагадаємо, що Верховна Рада України прийняла в другому читанні зміни до законів "Про медіа", "Про рекламу" та "Про суспільні медіа в Україні". Метою законопроєкту № 9206 є втілення рекомендацій Європейської комісії стосовно надання Україні статусу кандидата на вступ до Європейського Союзу. Яких змін нам очікувати після впровадження європейських норм у закон про рекламу – читайте далі.
Джерело: tsn.ua
Окрім того, із початку 2023 року власники бізнесу вже подали 1 512 заяв щодо отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. З них – понад 1000 отримали позитивне рішення, за якими було встановлено пріоритет на розміщення конструкції.
Джерело: kyivcity.gov.ua
У 2022 році українці відкрили в Польщі близько 16 000 індивідуальних підприємців (ФОП). А вже у першому півріччі 2023-го їх було майже 14 000. Зокрема, кожна десята компанія, створена в Польщі, була українською, повідомляє Польський економічний інститут.
Джерело: forbes.ua
Запорука успіху DOOH-реклами полягає у знанні аудиторії, вважає Марісса Бернштейн, віцепрезидентка з маркетингу Vistar Media. У статті про те, як поведінкові дані, дані про домогосподарства та власні дані рекламодавців дозволяють проводити таргетовані кампанії, що викликають зацікавлення та спонукають до дії.
Джерело: out-of-home.ua
13 вересня 2023 року в Києві відбудеться конференція «Фармбюджет 2024». Це регулярна надважлива для фармацевтичної галузі подія, що орієнтована на керівників і топ-менеджерів, пов’язаних з процесами планування та виконання бюджетів.
Джерело: proximaresearch.com