На сьогоднішній момент, з постійною появою нових маркетингових рішень, досить складно визначити, який вид рекламного просування є найбільш ефективним та гарантує якісний результат. Сміливо можна стверджувати наступне, що транзитна реклама - це те, що користується активним попитом серед клієнтів нашого холдингу. Правильна підготовка до реалізації та розміщення реклами на залізниці завжди дає відмінні охоплення аудиторії потенційних споживачів.
Для зручності жителів і гостей міста Київ, «Укрзалізниця» запустила комфортабельний поїзд-аероекспрес, який курсує від центрального вокзалу, через ст. Видубичі та ст. Дарниця, до аеропорту «Бориспіль». Пасажиропотік становить приблизно 93 тис.чол.на місяць. Поїздка триває 35-40 хвилин. Цього часу в дорозі цілком достатньо, щоб кожен пасажир зміг побачити і розглянути вашу рекламу на будь-якому з можливих носіїв.
Реклама в Аероекспресі «Київ-Бориспіль» - це відмінна можливість поширити інформацію про продукти або послуги вашого бренду широкій аудиторії, серед якої люди із середнім та вище середнього рівнем заробітку. Вони заповзятливі, сучасні, з інтересом сприймають всю інформацію та відкриті для нових пропозицій. Для того, щоб якісно розмістити рекламу в Аероекспресі, потрібно в першу чергу розглянути всі переваги даного виду просування, враховуючи які, ваша реклама отримає очікувані високі показники ефективності:
Для своїх клієнтів холдинг «Мегаполіс» пропонує наступні варіанти розміщення реклами в Аероекспресі:
- листівки формату А3;
- горизонтальні листівки формату 250х1300;
- реклама на відеомоніторах.
Детальну інформацію про розміщення кожного з носіїв ви можете побачити в розділі «Адресна програма». Завдяки тривалій успішній співпраці з «Укрзалізницею» наша рекламна компанія може розмістити ваші пропозиції в найкоротші терміни і на вигідних умовах. А маючи в команді співробітників власний штат професійних дизайнерів, ваш рекламний макет отримає яскравий, оригінальний і нестандартний вигляд. Щоб розрахувати вартість реклами в Аероекспресі «Київ-Бориспіль», зв'яжіться з нашими фахівцями.
45 хвилин в дорозі знаходиться спеціалізований залізничний експрес-потяг Аероекспрес «Київ-Бориспіль». Щодоби даним видом транспортного засобу користується приблизно 3100 чол. Реклама в Аероекспресі – це ефективний рекламний метод просування, який гарантує постійний потік аудиторії потенційних клієнтів.
Відеоекрани
Зручним форматом, що візуально відразу привертає погляд, в експрес-поїзді є горизонтальні листівки 250х1300. Загальна кількість для розміщення реклами 24 шт., по 4 шт. у вагоні.
Ціни та інші питання можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
- висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням;
- можливе охоплення цільової аудиторії, що складається з активних людей працездатного віку, які роблять ділові або туристичні перельоти з аеропорту «Бориспіль»;
- геотаргетинг рекламної кампанії.
Цілодобово між станцією «Київ-Пасажирський» і міжнародним аеропортом «Бориспіль» курсує спеціалізований залізничний експрес-потяг Аероекспрес. Загальний пасажиропотік на добу становить 3100 чол. Реклама в Аероекспрес – це якісний і ефективний метод залучення активної платоспроможної аудиторії ваших майбутніх клієнтів. Щоб отримати максимальне охоплення скористайтеся розміщенням реклами на відеомоніторах. Яскравий динамічний ролик обов’язково приверне увагу кожного пасажира, а 45 хвилин вільного часу в дорозі буде цілком достатньо, щоб запам’ятати та зафіксувати потрібну контактну інформацію.
Загальна кількість відеомоніторів в експрес-поїзді – 18 шт., по 3 шт. в кожному вагоні.
Ціни та інші питання можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
- геотаргетинг рекламної кампанії;
- можливе охоплення цільової аудиторії, що складається з активних людей працездатного віку, які роблять ділові або туристичні перельоти з аеропорту «Бориспіль»;
- тривалий рекламний контакт.
Для того, щоб отримати активну аудиторію для свого бізнесу скористайтеся розміщенням реклами на жд. З огляду на кількість пасажиропотоку на добу, а також те, скільки людина знаходиться в дорозі, можна сміливо стверджувати, що цього часу достатньо для того, аби розглянути яскравий сюжет вашої реклами і запам’ятати чи записати всю потрібну інформацію.
Листівка формату А3 доступна для розміщення в Аероекспрес «Київ-Бориспіль». Загальна кількість 30 шт., по 5 шт. у вагоні.
Особливості носія:
- органічне охоплення забезпеченої і масової аудиторії;
- геотаргетинг;
- висока тривалість контакту аудиторії з рекламним повідомленням.