Український бізнес незламний, а все тому, що самі українці – міцні, наполегливі, ініціативні. Щоб не зупиняти свою діяльність, компанії забезпечують себе генераторами й старлінками, знаходяться в постійному пошуку нових можливостей, які дозволять забезпечити безперебійну роботу та покращити існуючі умови праці. І наш дайджест новин – відмінне свідчення тому, як сміливий український бізнес долає перепони та, не зупиняючись, продовжує рухатися вперед.
Nike представив автономну платформу Web3 для розміщення своїх віртуальних творів та діджитал спільноти. SWOOSH має власний домен (welcome.swoosh.nike), щоб забезпечити безпечний надійний простір. У ньому учасники Nike можуть збирати інтерактивні діджитал об’єкти, включаючи кросівки або одяг, які потім можуть носити в діджитал іграх та подіях. Гігант спортивного одягу планує випустити свою першу діджитал колекцію, натхненну користувачами платформи наступного року. Після запуску учасники матимуть можливість взяти участь у конкурсі, а переможець отримає можливість створювати віртуальні продукти спільно з Nike.
Джерело: mmr.ua
Міжнародна компанія з аналізу даних і маркетингових досліджень IRI з’ясувала, як за поточних економічних обставин різноманітні тенденції впливають на споживчі витрати на продукти харчування у 2022 році.
Згідно з дослідженням по купівлі 230 товарних категорій в FMCG-рітейлі (загалом 10 млн SKU) на 14 основних ринках Європи, США та Азіатсько-Тихоокеанського регіону, споживачі перебувають під тиском зниження своїх доходів та підвищенням цін. Серед основних тенденцій – ще більше розшарування за рівнем доходу, що прямо впливає на запити та поведінку покупців. Так, домогосподарства з вищим доходом схиляються до продуктів преміум-класу, а покупці з середнім та низьким доходом зосереджуються на основних продуктах, причому зростання продажів все більше відбувається за рахунок домогосподарств з вищим доходом. Це нагадує ситуацію, яка спостерігалася півстоліття тому.
Джерело: sostav.ua
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) традиційно наприкінці року, разом з профільними індустріальними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку, провела дослідження об’ємів ринку поточного року. Але на відміну від попередніх років ВРК відмовилась робити прогнози щодо розвитку ринку в наступному році. Згідно з результатами, рекламний медіа ринок України у 2022 році загалом втратив близько двох третин свого обсягу у гривні, без урахування інфляційних процесів. Детально про всі рекламні напрямки у статті.
Джерело: mmr.ua
Тепер можна безпосередньо в чеських магазинах замовити товари для дому, одяг, зарядні станції EcoFlow і термінали Starlink. Термін доставки від 8 робочих днів. Вартість доставлення можна самостійно розрахувати за допомогою спеціального калькулятора на сайті NP Shopping. Це вже девʼята країна, з якої можна замовити товари в NP Shopping: США, Італія, Туреччина, Велика Британія, Німеччина, Польща, Франція, Іспанія й Чехія.
Напередодні новорічних свят «Нова пошта Глобал» знизила вартість доставлення замовлень з інтернет-магазинів Іспанії й Італії на 25%. Цей акційний тариф діятиме до 31 січня 2023 року.
Джерело: the-village
В останній тиждень листопада, коли український ритейл та е-комерс очікували на найбільшу купівельну активність року під час Чорної п’ятниці, наймасштабніша ракетна атака росії вразила енергосистему України. Через це мільйони українців залишилися без електроенергії та зв’язку, а компанії – без можливості працювати.
«За нашою оцінкою, українські е-комерс та ритейл недоотримали приблизно 25-30% виторгу через атаки росії та вимушені блекаути. Це було спричинено недоотриманням онлайн-трафіку (до 30% по ринку) та офлайн-трафіку (до 20%)», – зазначив Дмитро Деревицький, голова ради директорів ГК «АЛЛО».
Джерело: mmr.ua
Команда Data Science Publicis Groupe Ukraine презентувала звіт “Український споживач 2022”, де поділились інсайтами щодо медіаспоживання, цінностей та очікувань від брендів. Він побудований на загальній аудиторії 16-64 за даними дослідження Pace panel, проведеного у кооперації з GWI.
В умовах високого рівня напруги компаніям важливе розуміння актуальних настроїв суспільства, особливо в еру культури кенселингу. У той же час все більшої актуальності набуває бренд-активізм, тож саме зараз слід визначитись із напрямком CSR й поступово випрацьовувати це у своїй діяльності та комунікаціях.
Джерело: sostav.ua
Попри блекаути, бізнес працює і надає робочі місця українцям. Найдинамічніше відновлюються прифронтові регіони, а звільнений Херсон зріс за кількістю вакансій майже втричі. У вакансіях роботодавці почали приваблювати шукачів генераторами й старлінком, замість кави й печива.
З кожним місяцем ринок праці України стає міцнішим й швидше адаптується. Якщо 10 жовтня в день ракетного обстрілу роботодавці зменшили публікацію вакансій на 70%, то 15 і 23 листопада — лише на 30% і практично відновлювали публікації вже на наступний день. У листопаді роботодавці опублікували на Work.ua 54 696 вакансій. Це всього на 4% менше ніж у жовтні, що пов’язано з сезонним зниженням ділової активності. Минулого року кількість вакансій була на 8% меншою у період листопад-жовтень.
Джерело: sostav.ua
Мережа кафе “Львівські круасани” почала освоювати польський ринок — перший заклад вже відкрили у Варшаві. Про це 5 грудня в Facebook повідомила пресслужба компанії.
“Ми відкрились у Варшаві! Тепер польська столиця пахне свіжоcпеченими круасанами з України. Хіба не такі парфуми має спогад про дім?”, — йдеться в дописі компанії.
Джерело: delo.ua
lifecell впроваджує унікальний для телеком-ринку досвід та запрошує до першого NFT- маркетплейсу від мобільного оператора. Платформа «NFT Talkers» об’єднає українських митців і перетворить цифрових художників на професіоналів NFT, дозволяючи їм вільно заробляти, токенізуючи свої твори.
Водночас lifecell розмістив на платформі власну благодійну військово-цивільну колекцію токенів, яка має назву «Знаряддя народовладдя». Усі зібрані кошти від продажу NFT будуть передаватись до державного фонду на підтримку України UNITED24.
Джерело: sostav.ua
До війни національна ІТ-індустрія встигла стати одним з найбільших експортерів ІТ-послуг в Європі, щороку зростала на 25–30% і генерувала понад 4% ВВП України. ІТ-ринок постійно зростав коштом формальної освіти та світчингу, забезпечуючи найбільшу в Європі кількість випускників з ІТ-спеціалізацією. Попри виклики ІТ-індустрія продемонструвала феноменальну стійкість та гнучкість і у воєнний час.
За підсумками десяти місяців 2022 року галузь принесла в економіку України 6 млрд дол США експортного виторгу та зросла на 10% порівняно з попереднім роком.
Джерело: dev.ua
За даними Асоціації рітейлерів України, торговельна галузь відновила роботу майже на 100%. Результати останнього опитування, проведеного 20 листопада 2022 року, свідчать, що зараз працює 14 892 торговельних точок, або 90,7% від довоєнного періоду, коли загальна кількість торговельних об’єктів рітейлу складала 16 415.
Джерело: delo.ua
Кінець року — це зазвичай період підготовки до відпусток та зимових свят і, відповідно, піковий час для подобової оренди. Однак цьогоріч сезонні звички українців затьмарені війною.
- варіантів для подобової оренди в Україні побільшало на майже 9%;
- найбільший попит на будинки на Прикарпатті та у великих містах;
- ціни на оренду будинків у західних регіонах майже не змінилися.
- Детальна аналітика OLX про те, як змінилися географія та ціни на короткострокову оренду житла — в статті.
Джерело: sostav.ua