УкрАнгл
Послуги
Почати співпрацю з нами
logo
Реклама на залізничних вокзалах

Реклама на залізничних вокзалах  — різновид транзитної реклами та інструмент маркетингової комунікації, ефективний завдяки розгалуженому залізничному сполученню. Вокзалами щодня користується величезна кількість людей. Характерною особливістю цієї аудиторії є зацікавлене ставлення до реклами, адже подорожі, зазвичай, супроводжуються очікуванням, і врятуватись від нудьги часто допомагає саме рекламний креатив. 

Ми розміщуємо рекламу на 95 вокзалах із загальним пасажиропотоком близько 6 млн людей на місяць у дальньому та приміському сполученні.  

Переваги реклами на залізничних вокзалах:
  • Стабільно великий пасажиропотік

    Вокзалами щодня користуються сотні тисяч людей. 

  • Таргетинг

    Можливість таргетування за географією та рівнем доходу (зони очікувань різного класу). 

  • Багаторазовий контакт

    Для аудиторії щоденних пасажирів характерна велика частота повторних переглядів повідомлення бренду. 

  • Тривалий контакт

    Пасажири мають більш ніж достатньо часу, щоб детально ознайомитись з рекламою, очікуючи на поїзд. 

  • Розмаїття контекстів

    На вокзалах з’являються нові функціональні зони: кав’ярні, крамниці, лаунжі для пасажирів бізнес-класу, дитячі кімнати, пункти незламності, виставкові майданчики.

  • Різноманітність форматів

    Широкий вибір рекламних форматів: від листівок до інсталяцій.

  • Стабільна якість експонування

    Складні метеоумови й брак освітлення в темну пору доби не впливають на помітність реклами. 

  • Низький рівень рекламного клаттера

    Як рекламне середовище, вокзали містять меншу кількість носіїв, ніж, наприклад, зовнішня реклама. 

  • Система огляду пасажирів

    Встановлення системи огляду пасажирів на вокзалах у Києві, Харкові, Дніпрі збільшило час, який пасажири проводять на вокзалі. 

  • Перші особи та іноземні делегації

    Київський вокзал з 2022 р. зустрів понад 500 дипломатичних делегацій. Їхні учасники відвідують постійні виставки, експозиції або заходи на вокзалі. 

  • Культурні осередки

    Київський вокзал — осередок культурного життя столиці. На його території постійно проводяться соціально спрямовані заходи, які збирають багато людей: благодійні концерти, фотовиставки, презентації книг тощо. Реклама на вокзалах часто з’являється в новинних сюжетах, музичних кліпах, документальних фільмах. 

Формати реклами на залізничних вокзалах

Розміщуються в найбільш людних місцях: біля кас, при входах та виходах з вокзалу, поруч із розкладами руху поїздів чи інформаційними табло. Серед основних переваг — максимальне покриття (реклама з’явиться навіть на тих вокзалах, де немає інших рекламних конструкцій) та швидкість розміщення. 

Зображення не існує
Зображення не існує

Носії 1,2×1,8 м всередині та зовні вокзалів. Внутрішні — у вестибюлях, касових залах, підземних переходах, залах очікування, на виходах з вокзалів. Зовнішні — на привокзальних площах з боку міста, перед входами до вокзалів, при виходах з вокзалу на платформи, біля зупинок громадського транспорту. Таргетування аудиторії за географією та соцдемом. 

Зображення не існує

Носії  3×6 та 6×3 м на під’їздах до вокзалів, на їхній території та на фасадах вокзалів. Завдяки розмірам і вигідному розташуванню — біля зупинок громадського транспорту, стоянок таксі та місць, де збираються великі групи пасажирів — реклама добре помітна здалеку. Таргетування аудиторії за географією та соцдемом. 

Зображення не існує

Носії різних розмірів всередині та зовні вокзалів. Всередині — в приміщеннях вокзалів та підземних переходах. Зовні — на фасадах вокзалів і господарських будівель та на парканах. Є можливість розмістити широкоформатні банери. 

Зображення не існує
Зображення не існує

Будь-який об’єкт чи поверхня, на яку можна нанести плівку Oracal, може стати носієм реклами. Колони, арки, стіни, фризи, ескалатори, поручні, сходи, сидіння, підлога, підземні переходи, зони очікування таксі — перелік нескінчений. Така реклама добре помітна завдяки неочікуваним місцям розміщення. 

Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Рекламні інсталяції, об’ємні фігури, брендзони, popup-магазини, фотозони, брендовані зарядні станції тощо. Задача таких форматів — вражати, адже позитивні емоції — запорука обізнаності та запам’ятовування. Нестандартні рекламні конструкції створюють приємний досвід взаємодії з брендом і є привабливим тлом для фотографування, що сприяє додатковому охопленню аудиторії в соцмережах. 

Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості