Скільки часу потрібно для людини, щоб вона змогла помітити рекламу і запам'ятати її головний меседж? Все залежить від обраного носія, дизайну макета і місця розміщення вашого інформаційного матеріалу. Чим більше ви дотримуєтеся якісної і грамотної подачі - тим кращий результат отримуєте на виході. Сміливо можемо стверджувати, що вже досить довгий період реклама в поїзді користується відмінним попитом серед рекламодавців. Адже це досить недорогий і ефективний метод для залучення великої аудиторії потенційних клієнтів. Щороку залізничними перевезеннями між областями користуються мільйони жителів та гостей нашої країни. Усі залізниці України розділені на:
- Південно-Західну залізницю;
- Південну;
- Львівську;
- Придніпровську;
- Одеську;
- Донецьку.
Беручи до уваги дані поділу, а також з огляду на тип вагона поїзда, ми можемо створити рекламну кампанію, яка буде повністю відповідати всім запитам наших клієнтів, а результат її реалізації буде відрізнятися високим рівнем ефективності.
Щоб визначити продуктивність реклами на залізниці і її можливість відповідати цілям вашого рекламного заходу розглянемо наступні переваги даного виду просування:
Завдяки досить щільній і налагодженій співпраці холдингу «Мегаполіс» і «Укрзалізниці», ми змогли втілити чимало проектів різного ступеня складності. Значним плюсом тут є можливість отримання швидкого вирішення питання по необхідному розміщенню та прийнятні ціни на рекламу в поїздах. Для того, щоб розмістити рекламу в поїздах міжобласного сполучення, ми пропонуємо скористатися вибором серед наступних носіїв:
- листівки формату А3 в купе/СВ;
- листівки формату А3 в плацкарті.
Здавалося б, на перший погляд, звичайна листівка, а навіть вона може мати індивідуальний стиль і оригінальний макет, якщо підібрати нестандартний підхід до її створення. Саме в цьому вам допоможе дизайнерський відділ нашої компанії. Для нас немає нічого неможливого! В руках професіоналів кожна ваша ідея буде реалізована в масштабний та вагомий проект. Переконайтеся самі! Ми чекаємо вас!
Як і будь-який інший вид реклами, просування в поїзді міжобласного сполучення відповідає певним запитам. Так, з метою залучення платоспроможної аудиторії потенційних клієнтів для вашого бізнесу, скористайтеся можливістю розміщення рекламного матеріалу на листівках формату А3 в купе/СВ.Розміщується цей носій в кількості 11 штук в одному вагоні.
- застосування геотаргетування і поширення рекламного матеріалу на пасажирів середнього і вище середнього рівня достатку;
- площина з інформаційним матеріалом знаходиться в доступному місці для огляду;
- макет не піддається впливу опадів;
- доступність до перегляду 24/7.
Кожний пасажир обов’язково зверне увагу на рекламний матеріал в період очікування зупинки поїзда. Головною умовою тут є якісно і просто поданий матеріал, який викликає зацікавленість з першого погляду. Листівки А3 в плацкартних вагонах розміщені по 4 шт.
- масове охоплення аудиторії;
- зручне розташування інформаційного матеріалу для перегляду;
- висока ефективність результату для кампанії, що націлена на поширення інформації про продукти або послуги масового використання;
- доступність макета з рекламним матеріалом для ознайомлення 24/7.