На сьогоднішній день, серед великої кількості рекламних носіїв, головне для бренду – не загубитися. Саме нестандартний підхід до комунікації з аудиторією забезпечує можливість виділитися на фоні своїх конкурентів. Наші клієнти часто запитують в нас: чи є якісь нестандартні способи, які б дозволили встановити прямий контакт з аудиторією? Звісно, є. І це BTL-реклама.
BTL поєднує всі заходи, які носять безпосередній прямий вплив на споживача. Завдяки цьому вдається широко охопити цільову аудиторію та максимально підняти рівень продажів за короткий проміжок часу. І це є головною перевагою даного виду реклами. Окрім того, ми говоримо про ефективність BTL-реклами, оскільки вона:
BTL-активності обираються у відповідності до цілей рекламної кампанії. Приклади можливої комунікації:
- тематичні промо-заходи: демонстрації, дегустації, семплінг;
- залучення до активності: конкурси, розіграші, майстер класи, тест - драйви, акції, у тому числі у рамках масових заходів;
- роздача промоутерами листівок/флаєрів на вулиці або у приміщенні;
- зовнішня реклама на цифрових екранах та дисплеях;
- масове поширення серед ЦА: листівок, флаєрів, брендованої сувенірної продукції, мерчу, будь-яких інших матеріалів;
- брендовані інсталяції, бренд зони, промостійки.