logo

BTL
BTL-реклама

На сьогоднішній день, серед великої кількості рекламних носіїв, головне для бренду – не загубитися. Саме нестандартний підхід до комунікації з аудиторією забезпечує можливість виділитися на фоні своїх конкурентів. Наші клієнти часто запитують в нас: чи є якісь нестандартні способи, які б дозволили встановити прямий контакт з аудиторією? Звісно, є. І це BTL-реклама

BTL поєднує всі заходи, які носять безпосередній прямий вплив на споживача.  Завдяки цьому вдається широко охопити цільову аудиторію та максимально підняти рівень продажів за короткий проміжок часу. І це є головною перевагою даного виду реклами. Окрім того, ми говоримо про ефективність BTL-реклами, оскільки вона:

  • Доступна, як для великого, так і для малого бізнесу
  • Дозволяє чітко відстежити результати проведення рекламної кампанії
  • Дає можливість персоналізувати комунікацію, заохотити людину до здійснення покупки шляхом прямого спілкування
  • Має м'який вплив на споживача. Цікава ненав'язлива форма проведення кампанії не викликає роздратування

BTL-активності обираються у відповідності до цілей рекламної кампанії. Приклади можливої комунікації:

 

  • тематичні промо-заходи: демонстрації, дегустації, семплінг;
  • залучення до активності: конкурси, розіграші, майстер класи, тест - драйви, акції, у тому числі у рамках масових заходів;
  • роздача промоутерами листівок/флаєрів на вулиці або у приміщенні;
  • зовнішня реклама на цифрових екранах та дисплеях;
  • масове поширення серед ЦА: листівок, флаєрів, брендованої сувенірної продукції, мерчу, будь-яких інших матеріалів;
  • брендовані інсталяції, бренд зони, промостійки.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості