logo
Дайджест новин України та світу. Економіка та бізнес.
Українська мережа ресторанів створила піцу за допомогою ШІ

Мережа ресторанів 1708 Pizza dі Napoli перша в Україні створила піцу «Futuro» за допомогою штучного інтелекту Chat GPT. Команда обговорювала зі штучним інтелектом, яку страву можна створити та додати в меню, виходячи з концепту та географії мережі. Штучний інтелект Сhat GPT придумав піцу Futuro. Шеф-кухар підтримав ідею, тому таку інноваційну піцу вже можна куштувати в закладах мережі у Львові та Києві. 

Джерело: mmr.ua

Зображення не існує
Вплив війни на МСП в Україні

Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) оприлюднив результати дослідження, яке показує, що майже через рік після російського вторгнення більшості опитаних українських малих і середніх підприємств (МСП) вдалося стабілізувати свою діяльність, що свідчить про їхню стійкість в умовах нищівного впливу війни на економіку.

Згідно з результатами дослідження 57% зі 166 опитаних МСП продовжують працювати, так само як і до війни, ще 6% призупинили свою діяльність, тоді як 37% працюють, але скоротили обсяги діяльності. Якщо війна триватиме ще шість місяців, 79% МСП вважають, що зможуть продовжувати свою діяльність у поточному форматі. Утім, якщо війна триватиме ще рік або більше, лише 62% респондентів вважають, що зможуть працювати далі у такому ж форматі.

Джерело: sostav.ua

Зображення не існує
McDonald’s оголошує про другу фазу відновлення роботи ресторанів в Україні

McDonald’s оголошує намір про відновлення операційної діяльності в кількох містах у південній та східній частині країни. Перш за все розглядається можливість відкриття ресторанів в м. Одесі наприкінці березня, м. Дніпрі наприкінці квітня та кількох інших містах. Плани компанії можуть коригуватися відповідно до поточної безпекової ситуації у містах і регіонах. Зараз, коли війна триває вже рік, для McDonald’s особливо важливо продовжувати підтримувати місцеві громади та повертати українцям улюблені страви та звичний сервіс. Безпека відвідувачів та працівників є безумовним пріоритетом McDonald’s, тому ресторани працюватимуть згідно з розширеними протоколами безпеки, запровадженими в усіх відритих закладах в Україні.

Джерело: sostav.ua

 

Зображення не існує
В Україні зростання цін на харчі сповільнилося до мінімуму

За даними Держстату,  зростання цін в Україні сповільнилося до мінімуму, і у лютому складало лише 0,7%  у порівнянні з січнем. На 1,4–0,4% зросли ціни на фрукти, м'ясо птиці, рибу та продукти з риби, хліб, молоко та молочні продукти, макаронні вироби, безалкогольні напої. Водночас на 2,3–0,4% подешевшали продукти переробки зернових, яйця, рис, сало, яловичина, свинина, соняшникова олія. Це найменший показник з початку війни, аналогічний рівень був зафіксований у листопаді – грудні минулого року.

Джерело: delo.ua

Зображення не існує
Rozetka запустилася у Польщі

«Rozetka почала працювати у Польщі. Поки що в тестовому режимі: перевіряємо усі процеси, наповнюємо асортиментом сайт, налагоджуємо усі логістичні ланки. Розраховуємо, як на велику українську аудиторію (понад 2 млн українців проживають у Польщі), так і на місцеву», – говорить співзасновник Rozetka, Владислав Чечоткін. На https://rozetka.pl можна купувати та замовляти товари з доставкою по всій країні. Сайт доступний як польською, так і українською мовами. Наразі в асортименті онлайн-ритейлера вже є такі категорії, як побутова техніка, електроніка, одяг та взуття, дитячі товари, зоотовари, товари для дому, інструменти та інше. Вибір та кількість товарів на сайті швидко збільшується. 

Джерело: sostav.ua

 

Зображення не існує
Мінекономіки покращило оцінку падіння ВВП України у 2022 році

Міністерство економіки скоригувало свою оцінку падіння валового внутрішнього продукту України у 2022 році до 29,2%. Як вказують у профільному відомстві, зміна відбулась після того, як Державна служба статистики оприлюднила оперативні дані щодо ВВП України у IV кварталі 2022 року. Попередня оцінка ж скорочення української економіки торік складала 30,4% (±2%). Як прокоментувала перший віцепрем'єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко, трохи кращий показник, ніж вважалося раніше, став можливим завдяки злагодженій роботі уряду, парламенту, допомозі міжнародних партнерів, високій адаптивності бізнесу та населення.

Джерело: delo.ua

Зображення не існує
69% споживачів в Україні надають перевагу брендам вітчизняного виробника

Щоб перевірити це, дослідницька компанія Gradus Research провела дослідження споживацьких настроїв в Україні та ще 6 країнах Європи (Польща, Німеччина, Великобританія, Італія, Франція, Нідерланди). Опитування було проведене спеціально для конференції GO GLOBAL UA методом самозаповнення анкети в мобільному додатку. Україна надає перевагу своєму виробникові, так само як і інші країни. Серед країн другого вибору українці надають перевагу Німеччині, США та Великобританії. Що ж впливає на вибір країни виробника та на що саме звертають увагу споживачі? Детально про це у статті.

Джерело: delo.ua

 

Зображення не існує
Середньорічна комерційна зайнятість інвентарю склала 32%: ринок зовнішньої реклами України у 2022 році

2022 рік був винятково складним для усієї України, зокрема в економічному плані. Руйнівні явища в економіці позначились і на галузі зовнішньої реклами. Окрім зменшення замовлень багато операторів втратили інвентар та можливість працювати в містах, де велися активні бойові дії. Ускладнення логістики та виїзд частини працівників за межі України дедалі погіршили становище операторів. Лише з травня у рекламній активності брендів з’явились ознаки того, що підприємства почали адаптуватися до умов, в яких опинилася Україна з кінця лютого 2022 року. В червні об’єм комерційних розміщень перевищив соціальну (безплатну) рекламу й таке співвідношення збереглося до кінця року.

Джерело: mmr.ua

Зображення не існує
i am u are – івент і платформа, присвячений українській креативній економіці, розпочинає свою діяльність у США

i am u are – платформа та захід, що напряму підтримує понад 100 брендів, та розвиває інвестиційну привабливість України, щоб забезпечити загальне зростання економіки, а також підтримати креативну економіку, яка тримає тил, і є рушієм розвитку ідей і технологій. Захід має формат виставки з креативною архітектурною концепцією та вибіркою українських брендів і компаній. Організаторами події є Анна Пагава та комунікаційна агенція GOGŌLA, а також Христина Скрипка, експертка у сфері гостинності. В рамках проєкту будуть реалізовані: ярмарок, виставка, презентації стартапів. Івент має стати місцем, де найвидатніші українці зможуть представити свої проєкти, налагодити співпрацю та вийти на діалог з американською спільнотою та інвесторами. 


Джерело: sostav.ua

Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості