У червні топові носії зовнішньої реклами, розміщені в найбільших містах України, анонсували новий продукт, який своїм яскравим дизайном відразу привернув увагу. Ми говоримо про Battery Energy Drink і про наші OOH/DOOH носії.
Клієнт Carlsberg Ukraine поставив задачу РА Initiative Media по рекламній кампанії щодо ефективного та максимально помітного виходу нового продукту Battery Energy Drink.
Необхідно було досягти наступних цілей:
- презентувати цільовим споживачам новий енергетичний напій;
- побудувати впізнаваність бренду;
- отримати максимальні показники охоплень аудиторії.
Для вирішення поставленої задачі РА Initiative Media, РХ Мегаполіс та інші оператори ринку використали комплексний підхід у використанні інструментів зовнішньої реклами для просування. Були залучені статичні та динамічні носії. Заряджені енергією напою та крутим сюжетом, рекламні щити активно знайомили споживачів з новинкою в таких містах, як: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницький, Львів, Полтава, Рівне, Суми, Ужгород, Хмельницький, Черкаси, Чернівці та Харків.
- ціль охоплення була досягнута завдяки попередньому аналізу та якісно підготовленій програмі розміщення з урахуванням таких параметрів, як релевантне місце розташування конструкції та великий потік транспорту й пішоходів;
- комплексний підхід out of home і digital out of home дав можливість використовувати різні формати реклами: статичні та динамічні. Це сприяло зростанню показника залучення та посиленню ефекту емоційного сприйняття сюжету;
- ефективна географія розміщення й одночасне охоплення сприяли побудові впізнаваності бренду серед цільової та опосередкованої аудиторії. Було побудовано міцний зв'язок на шляху клієнта від впізнаваності та зацікавленості до бажання купити;
- реклама на цифрових екранах своєю динамікою дозволила виділити цей продукт у своїй категорії та сприяла миттєвому встановленню емоційного контакту зі споживачем.
Якісно реалізоване розміщення реклами на сітілайтах, бордах і LED-екранах у поєднанні з яскравим дизайном сюжету досягло попередньо поставлених результатів кампанії.