logo
Battery Energy Drink та його рекламна подорож великими містами

У червні топові носії зовнішньої реклами, розміщені в найбільших містах України, анонсували новий продукт, який своїм яскравим дизайном відразу привернув увагу. Ми говоримо про Battery Energy Drink і про наші OOH/DOOH носії.

Клієнт Carlsberg Ukraine поставив задачу РА Initiative Media по рекламній кампанії щодо ефективного та максимально помітного виходу нового продукту Battery Energy Drink.

Необхідно було досягти наступних цілей:

  • презентувати цільовим споживачам новий енергетичний напій;
  • побудувати впізнаваність бренду;
  • отримати максимальні показники охоплень аудиторії. 

Для вирішення поставленої задачі РА Initiative Media, РХ Мегаполіс та інші оператори ринку використали комплексний підхід у використанні інструментів зовнішньої реклами для просування. Були залучені статичні та динамічні носії. Заряджені енергією напою та крутим сюжетом, рекламні щити активно знайомили споживачів з новинкою в таких містах, як: Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Київ, Кропивницький, Львів, Полтава, Рівне, Суми, Ужгород, Хмельницький, Черкаси, Чернівці та Харків.

 

Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
За результатами проведеної кампанії:
  • ціль охоплення була досягнута завдяки попередньому аналізу та якісно підготовленій програмі розміщення з урахуванням таких параметрів, як релевантне місце розташування конструкції та великий потік транспорту й пішоходів;
  • комплексний підхід out of home і digital out of home дав можливість використовувати різні формати реклами: статичні та динамічні. Це сприяло зростанню показника залучення та посиленню ефекту емоційного сприйняття сюжету;
  • ефективна географія розміщення й одночасне охоплення сприяли побудові впізнаваності бренду серед цільової та опосередкованої аудиторії. Було побудовано міцний зв'язок на шляху клієнта від впізнаваності та зацікавленості до бажання купити;
  • реклама на цифрових екранах своєю динамікою дозволила виділити цей продукт у своїй категорії та сприяла миттєвому встановленню емоційного контакту зі споживачем.

Якісно реалізоване розміщення реклами на сітілайтах, бордах і LED-екранах у поєднанні з яскравим дизайном сюжету досягло попередньо поставлених результатів кампанії.

 

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості