logo
Реклама в Буковелі
Розміщення реклами на території гірськолижного курорту Буковель

Там, де гори, полонини є чудове місце. Тут, серед неповторної краси, людина може відпочити та набратися нових сил, аби у вирі сьогодення продовжувати свій впевнений рух вперед, до перемоги. Це місце називають серцем Карпат і найбільшим гірськолижним курортом Східної Європи. Це – Буковель. Відвідувачі люблять його, адже тут є всі умови для відпочинку, оздоровлення, занять спортом та бізнесу. Комплекс розміщений на 5 горах, має власне штучне озеро площею 6,8 га, 71 км підготовлених трас, 17 витягів з пропускною здатністю 40 тис. чол./год, є лижна школа, сноуборд, велопарк, клуб "Вода" та ще безліч цікавинок, які, незалежно від пори року, притягують сюди тисячі відвідувачів.

Ми рекомендуємо Буковель для розміщення реклами, тому що це ефективний спосіб, щоб розповісти про свій бізнес широкій аудиторії, налагодити комунікацію зі споживачем та вигідно презентувати свій бренд на ринку. Звичайно, війна в Україні внесла свої корективи в життя комплексу й цьогоріч не очікується напливу іноземних туристів. Та це не вплине на кількість відвідувачів і лижний сезон обов'язково відбудеться*. Перевагу Буковелю віддають українці, які раніше відпочивали за кордоном. Окрім того, тут відмічено значний потік внутрішньо переміщених осіб і короткострокова міграція українців з високим рівнем доходів. Усі ці факти свідчать про активність та актуальність послуг Буковелю.

Зображення не існує

Велика територія комплексу дозволяє використати для розміщення реклами, як статичні носії, так і відеоформати, які працюють на масове охоплення аудиторії, так і втілити цікаві нестандартні ідеї, що максимально широко охоплять цільову аудиторію завдяки прямому контакту з клієнтом. Серед рекламних носіїв і послуг ми пропонуємо для встановлення комунікації зі споживачем:

  • брандмауери;
  • білборди;
  • відеоборди;
  • брендування мостів та колон;
  • крісельні витяги та турнікети;

BTL активності. Промозаходи: демонстрації, дегустації; конкурси, розіграші, майстер-класи, тест-драйви, акції, у тому числі у рамках масових заходів; поширення серед ЦА: листівок, флаєрів, брендованої сувенірної продукції, мерчу, будь-яких матеріалів; брендовані інсталяції, бренд зони для відпочинку, промостійки;
виготовлення та підключення ілюмінацій;
експонування авто.
Результати реалізованих раніше проєктів показали, що особливо ефективною тут є комплексна реклама, оскільки завдяки їй вдається охопити аудиторію на різних активностях. Реалізувати можна, як короткотривалі, так і довготривалі кампанії.

Як карпатські гори стійкі до вітрів, так і ми міцно стоїмо й продовжуємо працювати. Все буде Україна!

*Дані: оцінка компанії Megapolis на підставі даних інформаційного центру ТК «Буковель».

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості