У наших попередніх статтях ми з вами розглядали різні шляхи, що дозволяють бізнесу налаштувати комунікацію з аудиторією на території України. А як же бути з українською аудиторією, яка знаходиться за межами нашої держави? Чи можливо встановити з нею ефективний зв'язок для подальшої комунікації, як при поверненні її на Україну, так і на території іншої держави? Відповідь нижче.
На 10 серпня 2022 року кількість переміщених українців за кордон становила 6,38 млн осіб*. Зокрема, з них 4,4 млн осіб без урахування переміщених до рф. Ця аудиторія повністю відкрита для встановлення контакту. Тому з нею важливо і потрібно комунікувати.
Згідно з офіційними даними ООН, найбільшу кількість українських біженців прийняла Польща – 1,27 млн чол., що становить 20% від загального показника зовнішньо переміщених осіб. Кожен шостий біженець знаходиться в одному з наступних міст: Варшава (120 тис. переміщених), Вроцлав (45 тис.), Краків (32 тис.), Познань (31 тис.). Зокрема, польським кордоном найчастіше користуються українці для повернення чи виїзду в інші країни. Відтак, з Польщі до України перетнули кордон 3,26 млн чол., а це 72% усіх перетинів кордону до України.
*Дані UNHCR. Потік біженців у РФ може бути депортацією.
Наша команда працює над налагодженням комунікації з українцями, що знаходяться за кордоном. Аналізуючи дані про цю аудиторію, ми знаємо, якими напрямками комунікації слід скористатися бізнесу, аби ця взаємодія була продуктивною.
✔ Медіа закупівлі
Здійснюються в країнах Європи (з акцентом на зовнішню та транзитну рекламу). Завдяки нашому партнерству з закордонними компаніями, реалізувати рекламну стратегію українському бізнесу стає значно швидше та простіше.
Впевненими кроками до перемоги! Працюємо для України!