logo
OOH&DOOH ТРЕНДИ
OOH&DOOH ТРЕНДИ

Для усіх діячів рекламного світу аналітичний відділ компанії «Мегаполіс» зібрав найновіші дані про тренди ООН/DOOH в Україні та у світі в цілому. Проаналізували, як розвивається зовнішня реклама сьогодні та яких змін очікувати рекламодавцям найближчим часом.

Зображення не існує
Реклама в усьому світі гостріше реагує на зміни в економіці

Світовий рекламний ринок більш гостро реагує на зміни в економіці. При цьому демонструючи, як сильніше падіння, так і сильніше зростання. За підсумками 2021 року рекламний ринок ще не досягне показників 2019 року (2021 = 96,5% від 2019), але вже у 2022 році показники 2019 року буде перевищено (2022 = 103,1% від 2019). Динаміка зміни глобального ВВП і рекламного ринку (%, до попереднього року).

Зображення не існує
ООН в усьому світі. Різкий спад, вирівнювання і трансформація галузі

Цілком логічним є просідання (практично на чверть) ринку зовнішньої реклами у 2020 році. При цьому, прогнозовано, ООН перевищить докризові обсяги у 2023 році. Криза поглибила трансформаційні процеси в даному сегменті рекламного ринку, простимулювавши вектор зміщення в «діджиталізацію». Причому DOOH буде розвиватися як з боку «попиту» (використання клієнтами цього рекламного каналу), так і з боку пропозиції (зростання інвентарю і можливостей «алгоритмічних продажів» – programmatic).

Зображення не існує
Реклама в Україні значно гостріше реагує на зміни економіки

Як і світовий рекламний ринок – реклама в Україні теж гостріше реагує на зміни в економіці (порівнюючи номінальний ВВП і обсяги рекламного ринку). Рекламний ринок в Україні демонструє, як сильніший спад, так і сильніше зростання стосовно даних номінального ВВП. Якщо брати до уваги інфляцію (навіть офіційні дані з ІСЦ у 2,7% у 2020 і 7,7% у 2021), то можна зробити висновок: на відміну від економіки в цілому, рекламний ринок вийде на докризові показники вже у 2021 році. Але якщо щорічну медіаінфляцію оцінити в 15%, то процес виходу на докризові показники буде значно довготривалішим.

Зображення не існує
ООН в Україні. Різкий спад, вирівнювання і трансформація галузі

Після падіння у 2020-му році на 25% планується, що за підсумками 2021 року зовнішня реклама зросте на 15% (подальше зростання буде більш плавним). При цьому, DOOH демонструє вибухові темпи зростання навіть в умовах жорсткої «карантинної кризи» (подвоївши дохід у 2021 в порівнянні з 2019) і продовжує впевнено забирати свою частину ринку. Темпи зростання DOOH реклами дещо знизяться, але все одно залишаться на досить високому рівні (внаслідок приросту самого інвентарю і підвищення цін на розміщення реклами на даному типі носіїв).

Зображення не існує
Основні тенденції в зовнішній рекламі найближчим часом

✔ Післякризове зростання ООН після спаду демонструє найбільші ознаки відновлення у 2021 році, Зростання економіки й «втома аудиторії від Covid» – основні чинники зростання ООН. Крім того, інтернет-реклама дорожчає, деяким чином «витісняючи рекламодавців з дому».
✔ Діджитальність Все більшу роль на ринку зовнішньої реклами відіграють відеоносії.
✔ Драйв online медіаспоживання (перехідний період) Одним з основних завдань комунікації «поза домом» буде посилення онлайн-споживання (навіть без процесу інтеграції двох рекламних каналів), коли аудиторія стикається в Інтернеті з новим, але вже зі знайомим об’єктом, «вихоплюючи» його із загального шуму онлайн-комунікації.

Зображення не існує
Основні тенденції в зовнішній рекламі найближчим часом

Простий драйв (без інтеграції) онлайн-споживання – тенденція перехідного періоду. Надалі буде збільшуватися мобільна інтеграція ООН. Використання онлайн-платформ – разом із зовнішньою рекламою – може поліпшити результати, посилюючи послання кампанії серед цільової аудиторії. Офлайн присутність онлайн брендів. Зовнішня реклама використовуватиметься разом із соціальними мережами й телебаченням у процесі, відомому як багатоканальна інтеграція. Це вкрай важливо для того, щоб повідомлення, передане по всіх каналах, відповідало іміджу бренду.

Зображення не існує
Основні тенденції в зовнішній рекламі найближчим часом

✔ Посилення поділу на «преміальні» і «масові» носії Отримає новий імпульс історія з поділом носіїв на преміальні й масові (стандартизовані), що дасть можливість розділити в майбутньому механізми продажів (аж до продажу масових носіїв по OTS, а преміальних «за період».
✔ Стандартизація «нових форматів» Робота на підвищення ефективності відеоносіїв у зовнішній рекламі буде просуватися і в напрямку стандартизації (масових) відеоносіїв.
✔ Автоматизація покупок у зовнішній рекламі Перехід на «алгоритмічні механізми» продажів. Програматики. Системи аукціонів.

Зображення не існує
Основні тенденції в зовнішній рекламі найближчим часом

✔ Статичні носії все ще ефективні в рішенні своїх завдань Своєрідний «неперемикаємий удар по площах». Статичні носії ООН – пропонують клієнтам постійну, цілодобову експозицію, яку не можна відключити, викинути або проігнорувати. Відповідно, це робить їх дуже ефективними в поширенні впізнаваності бренду серед широкої аудиторії.
✔ Гіперлокальність Найцінніший актив зовнішньої реклами – просто бути в потрібному місці. Гіперлокальна зовнішня реклама здатна охопити нішеву аудиторію з високою частотою в конкретній «силовій точці». Погляньте на зображення – у вас всього два варіанти дії (100 м праворуч або 250 м ліворуч).

Зображення не існує
Від OOH до ОООН

✔ Аналітика і таргетинг Паспорт носіїв, разом із «кабінетом рекламної кампанії» вимагатимуть дедалі більше аналітичної інформації, що дозволяє з одного боку оцінити соціально-демографічний та географічний портрет аудиторії (а згодом і соціально-культурний). Це дозволить поліпшити як процес орієнтування, так і оцінку рекламних проявів.
✔ Інтерактивність Цифровізація дозволить внести елементи інтерактивності в рекламну кампанію. Міняти сюжет в залежності від погоди, часу доби або навіть безпосередньо включаючи аудиторію в рекламний макет (комунікацію) від онлайн-відео до завантажування контенту аудиторії (з аудиторією) в рекламний макет.

Зображення не існує
Від OOH до ОООН

✔ сторітейлінг, який адаптується Цифровізація дозволить посилити концепцію сторітейлінга в зовнішній рекламі, особливо, з урахуванням прив’язки історії до певних локаціях.
✔ Мета – «еволюційний стрибок» DOOH вийде за межі «простого різновиду OOH». Її мета – еволюціонувати в зовнішнє онлайн-медіа, що призведе до зовсім інших рішень і можливостей для всіх учасників галузі. Фактично можна буде спостерігати синергію онлайн і зовнішньої реклами.

Зображення не існує
Розвиваємо Україну разом

Зважаючи на всі сучасні тренди розвитку ООН/DOOH, наша команда:

  • постійно працює над розвитком мережі медіафасадів;
  • проводить ефективні цифрові рекламні кампанії для наших клієнтів;
  • використовує нестандартні формати зовнішньої реклами;
  • залучає топові локації в силових точках міста, в тому числі на автомобільних артеріях, які з’єднують великі спальні райони з центром міста.

Серед клієнтів, які отримали максимально ефективне рекламне розміщення: COOKER, COLLISTAR, BROCARD, ProCredit Bank, L’Oreal.

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості