Населення Києва поступово повертається до довоєнних показників і знаходиться сьогодні на рівні 80%. Цьому активно сприяють два важливих фактори:
- повернення киян;
- велика кількість внутрішньо переміщених осіб, які зараз перебувають у Києві (у більшості зі сходу та півночі України).
Така міграційна динаміка на тлі значного виїзду українців із країни призвела до того, що Київ не лише залишився головним регіональним ринком країни, а й збільшив свою частку у поточному населенні України до 8-8,5% по відношенню до довоєнних 7,2% (станом на 1 лютого 2022 р.).
Станом на кінець червня 2022 року населення міста можна оцінити у 2,3-2,5 млн.чол.
Слід зазначити, що ця оцінка наведена із урахуванням кількості біженців, які знайшли свій прихисток у Києві. Питома вага біженців у поточному населенні Києва може складати біля 15%.
Ще однією актуальною особливістю демографічної ситуації в столиці є висока частка (біля 30%) внутрішньо-переміщених осіб із Києва, які зараз перебувають на півночі країни (фактично в Київській області). Це додає високої ймовірності періодичного відвідування ними міста та їх повернення у найближчий зручний час.
Разом із зростанням населення поступово оживає й бізнес. Саме тому активне відновлення комунікації брендів з аудиторією стає надзвичайно актуальним сьогодні.
Карта відновлення демографічної ситуації Києва відбувається на фоні поступової нормалізації ситуації у столиці в цілому.
Кількість працюючих закладів активно зростає, що підтверджується даними від КМДА.
Провівши детальний аналіз демографічної та економічної ситуації в місті, наші аналітики підготували для вашого бізнесу кращі ефективні шляхи комунікації з аудиторією в Києві.
✔ Реклама у Київському метрополітені.
Можливість тісного та частого контакту з аудиторією, яка перебуває на території метрополітену.
✔ LED-екрани у Києві.
Відеореклама завжди виділяється на фоні стандартної OOH. Завдяки динаміці миттєво привертається та затримується увага споживача. Ви отримуєте можливість транслювати різні сюжети з чергуванням та оперативно їх міняти протягом усієї рекламної кампанії.
✔ Реклама на транспорті.
Це можливість швидкого донесення інформаційного повідомлення до широкої аудиторії міста, серед якої: перехожі, водії, пасажири.
✔ Зовнішня реклама, у т.ч. масштабні формати.
Великий формат – надійний бренд. Можливість масштабної та помітної комунікації в містах.
✔ Реклама в міській електричці.
Забезпечує тривалий контакт з рекламним повідомленням аудиторії, що працює.
Наша команда може реалізувати рекламні кампанії будь-якого формату, при цьому охоплюючи населення Києва в цілому, так і забезпечуючи прив’язку комунікації до потрібної локації.
З нами ви побудуєте якісну комунікацію свого бізнесу з аудиторією Києва!