Соціальна відповідальність — одна з головних цінностей холдингу «Мегаполіс». Адже міське середовище — це в першу чергу люди, які тут живуть, працюють, щодня рухаючись звичним маршрутом і відвідуючи громадські місця.
У кожному місті є люди, яким прості для інших речі даються особливо складно. Для людей з вадами слуху та людей з обмеженою мобільністю подорож в метро стає справжнім випробуванням. Щоб вирішити цю проблему, компанія «Мегаполіс» спільно з КМДА і КП «Київський метрополітен» встановила на 48 станціях 107 інформаційних стійок, обладнаних відеокамерами і мікрофоном для зв'язку з черговим по станції.
При цьому була виконана задача — запропонувати таке рішення, яке допомагало б пасажирам конкретної станції, залишаючись ефективним носієм реклами в метро.
Інфостійки — це сучасне інтерактивне обладнання з відеоекраном і аудіозв'язком з диспетчером. Для отримання відеоінформації користувач повинен вибрати одну із запропонованих кнопок:
- схема метро;
- відео виходів;
- опис виходів;
- зателефонувати;
- допомога;
Потрібно знайти певну вулицю і ви сумніваєтеся, як правильно вийти саме до неї — відеостійки в допомогу; цікавлять пам'ятки поблизу вашої станції - інфо до ваших послуг; де краще вийти і який маршрут наземного транспорту потрібен для пересадки — знання у вас «під рукою». Є кнопки для зв'язку з черговим і виклику допомоги, що розташовані на бічній панелі кожної стійки. Не потрібно повертатися до ескалаторів, щоб задати питання або попросити допомоги — це можна зробити одним натисканням кнопки. Погодьтеся, що це дуже зручно і комфортно, ось який ще вид транспорту може похвалитися таким невпинним працівником?
У той же час залишається повноцінна можливість відтворення на якісному відеоекрані сюжетів для просування. Відеоблок даного медіаносія триває 5 хвилин: 2 хвилини - соціального контенту і 3 хвилини - рекламного. Екран з діагоналлю 65" і 4К-форматним відео транслює:
- інтерактивний соціальний контент (детальна карта рейкового наземного і підземного транспорту Києва; інформаційний відеосюжет про місцезнаходження цієї станції метрополітену та оточуючих об'єктах, знятий з висоти пташиного польоту);
- надані клієнтами холдингу «Мегаполіс» рекламні ролики (тривалість ролика може варіюватися від 5 до 180 секунд, кратно 5 сек.).
60 двосторонніх і 47 односторонніх конструкцій доступні для розміщення реклами в метро Києва . Така нестандартна подача може стати своєрідною маркетинговою «фішкою» вашого бізнесу і значно підвищити імідж і впізнаваність.
Інфостійки метро ще досить нові, незвичні у використанні для більшості українців і своєю роботою залучають до активності масу пасажирів. Присутній ігровий момент, а також необхідність дізнатися потрібну інформацію значно збільшують охоплення потенційної аудиторії споживачів.
Також варто відзначити наступні переваги даних відеоносіїв, що підвищують ефективність і рентабельність реклами:
Об'єднати соціальні та рекламні сюжети стало реально і просто завдяки розміщенню інфостійок в київському метрополітені. . І деякі з наших великих клієнтів уже змогли переконатися в ефективності рекламної кампанії, реалізованої за допомогою даного носія. Нехай вас не турбує і не обмежує інтерактивна соціальна частина. Адже відразу ж після її перегляду система продовжує демонструвати той контент, який в цей момент програють інші медіа-носії в межах однієї станції, синхронізуючись з ними по оптоволоконній мережі. Пасажир ще не відійшов від інфостійки, як встиг помітити і переглянути ваш яскравий і динамічний рекламний сюжет.
Спробуйте таке розміщення реклами для свого бізнесу, і ми даємо гарантії, що ви повернетеся до нас знову з уже новим роликом для просування!