З появою нових технологій зацікавити людину читанням журналу не просто, але – цілком реально. Коли барвисті фотографії або ілюстрації привертають погляд, мимохідь ми починаємо читати текст, де від захоплюючого сюжету нас вже не відірвати. При цьому достатня кількість вільного часу і повна розслабленість сприяють найкращому сприйняттю переглянутого матеріалу. Так, готуючись до польоту в залі очікування аеропорту, або вже на самому борту літака, кожен пасажир з інтересом візьме в руки сучасне глянцеве видання і з помітним захопленням почне переглядати його.
Саме такий рекламно-інформаційний журнал з 2015-го року в Києві випускає холдинг «Мегаполіс», який в 2019 році після ребрендингу отримав назву The Air by KBP. На сьогоднішній день – це двомовне (українська та англійська мова) рекламно-інформаційне іміджеве видання Міжнародного аеропорту «Бориспіль».
Реклама в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль» – це унікальний шанс для просування будь-якого бізнесу. Красиві яскраві сторінки привертають увагу кожного пасажира своїм дизайном, цікавими статтями про інші країни, про життя відомих особистостей та інтерв’ю з ними, написані нашими кращими кореспондентами. Все, чим захоплюються сучасні люди – можна побачити у виданні, а, відповідно, і викликати цим інтерес у пасажирів, які і є цією категорією. Крім того, саме тут можна дізнатися незвичайні факти про сам аеропорт і подивитися оригінальні фото.
Розглянемо головні переваги реклами в журналі в аеропорту, щоб упевнитися в ефективності реалізованої рекламної кампанії з використанням даного виду просування:
Журнал розповсюджується у всіх залах очікування галереї міжнародних польотів аеропорту «Бориспіль», де його розставлено на спеціальних стійках біля місць відпочинку пасажирів. Для наших клієнтів доступні наступні можливості розміщення реклами в журналі в аеропорту «Бориспіль»:
- стандартні формати розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
- нестандартні формати розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Щоб пропозиція зацікавила і привернула до вашого бізнесу найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами – розмістіть рекламу в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль» і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування. Щоб дізнатись ціни на рекламу в журналі в аеропорту – зв’яжіться з нашими фахівцями.
Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.
Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не тільки виділитися на фоні інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом використає можливість переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.
Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення уваги споживача, далі ж все залежить від дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі The Air by KBP в аеропорту «Бориспіль». Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки перевірені та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.
Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть грамотний інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.
Уточнити всі питання щодо розташування та написання статті ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями.
Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету. Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання до кожного потенційного споживача.
Для отримання більш детальної інформації про роботу відділу та відповідей на інші питання, що виникають, зателефонуйте фахівцям нашого холдингу.