Щодня останні технології потроху витісняють більш застарілі, а сучасні тенденції отримують нові якості і властивості. Але деякі життєві моменти не змінюються. Наприклад, читання друкованих видань. Погодьтеся, що завжди приємно погортати журнал або книгу, почути шелестіння сторінок і відчути запах свіжої преси. Сьогоднішні можливості дизайнерів і друкованого виробництва дозволяють створювати дивовижні барвисті смуги, які просто зачаровують погляд, а розміщена в журналі реклама виглядає дуже презентабельно. З 2017-го року холдинг «Мегаполіс» випускає щомісячний журнал в Дніпрі під назвою «MEGAPOLIS», який вже в 2019-му побачили і в Запоріжжі.
Офіційно MEGAPOLIS – інформаційний партнер міжнародних аеропортів і престижних всеукраїнських подій: національна премія «Людина року», ресторанна премія «Сіль», тижні моди. Орієнтир по контент-матеріалу тримається на смаки та кругозір забезпеченої платоспроможної аудиторії. Головна унікальність цього видання полягає в досить нестандартній подачі інформації, яка розбита на тематичні блоки з окремою концепцією:
- EXСLUSIVE – історії відомих особистостей, інтерв’ю з зірками;
- TRENDS — мода, кіно та музика;
- ART&DESIGN — дизайн, декор, інтер’єр;
- TRAVEL — подорожі, туризм;
- GUIDE — фінанси, юриспруденція, бізнес, автомобілі, культура та мистецтво;
- GASTRO — все про кухню;
- BEAUTY — салони краси, SPA-курорти, косметичні новинки.
Серед настільки різноманітного та захоплюючого матеріалу ваша реклама в журналі завжди зацікавлено сприймається і легко запам’ятовується.
Для того, щоб переконатися в ефективності реалізованої маркетингової кампанії та оцінити вартість реклами в журналі відповідно до інших видів просування, розберемо її основні переваги:
MEGAPOLIS розповсюджується безкоштовно в унікальних топових локаціях міст: автосалони, банки, туристичні агентства, агентства нерухомості, відділи продажів забудовників, нотаріальні та адвокатські контори, офісні та торгові центри, аеропорти Дніпра та Запоріжжя, медичні та фітнес центри, кафе і ресторани, заміські клуби, бутіки, коворкінг-простори. Завдяки захоплюючому матеріалу для читача, професійним фотографіям, креативному дизайну і якісному друку – ваша реклама в журналі отримує постійний потік потенційних клієнтів, які є відвідувачами всіх вищезазначених місць.
Для розміщення доступні:
- стандартні формати – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
- нестандартні формати – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Реклама в MEGAPOLIS – це не просто впевненість бути побаченим, але і затребуваність у вашому продукті або послузі серед величезного щоденного потоку привабливих рекламних пропозицій. Щоб довідатися про ціни на рекламу в журналі – зв’яжіться з нашими фахівцями.
Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.
Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не лише виділитися на фоні інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом скористається можливістю переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.
Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості, насамперед, грає момент захоплення уваги споживача, далі ж все залежить від дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі «MEGAPOLIS». Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки кращі та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.
Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть грамотний інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.
Уточнити всі питання щодо розташування та написання статті ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями.