Як часто ми знаходимо вільний час, щоб спокійно за чашечкою кави або чаю переглянути цікаве глянцеве видання? Рідко, зважаючи на швидкоплинний життєвий ритм і наявність найрізноманітніших гаджетів. У робочих перервах, пізно ввечері вдома або у вихідний, звільнившись від усіх справ, і, звичайно, в дорозі, ми можемо дозволити собі відволіктись від оточуючих турбот і поринути в захоплюючий світ читання. Чекаючи в аеропорту свій рейс, кожен пасажир обов'язково зверне увагу на красивий, з яскравою цікавою обкладинкою, журнал, який знаходиться в абсолютно вільному доступі. Цікаві статті про подорожі в інші країни, про новинки зі світу технологій, про життя відомих особистостей та інтерв'ю з ними, а також унікальні фотографії та історії про сам аеропорт "Харків". Все, чим захоплюються сучасні ділові люди, можна побачити в рекламно-інформаційному журналі Airport, який щомісяця з 2008 року в Харкові випускає рекламний холдинг "Мегаполіс". Airport - офіційний інформаційний партнер Міжнародного аеропорту "Харків". Реклама в журналі Airport в аеропорту "Харків" - це унікальний шанс для просування будь-якого бізнесу і залучення активної забезпеченої аудиторії потенційних покупців.
Щоб упевнитися в ефективності реалізованої рекламної кампанії з використанням даного виду просування, ознайомимося з головними перевагами реклами в журналі в аеропорту:
Допоможіть своєму бізнесу стати ближче до клієнтів і розмістіть рекламу в журналі Airport. Тут, серед безлічі цікавих фактів і барвистого дизайну кожної сторінки, ваш рекламний сюжет сприйматиметься легко і ненав'язливо, що, в свою чергу, сприятиме кращій фіксації побаченого матеріалу в пам'яті людини.
Для наших клієнтів доступні наступні можливості з розміщення реклами в журналі в аеропорту "Харків":
стандартні формати розміщення - обкладинка: друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
діапазон розмірів розміщення - вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Щоб ваша пропозиція зацікавила і привернула у ваш бізнес найбільшу кількість потенційних покупців, які можуть стати вашими постійними клієнтами - розмістіть рекламу в журналі Airport в аеропорту "Харків" і отримуйте позитивні відгуки вже на початкових етапах просування. Щоб довідатися про ціни на рекламу в журналі в аеропорту - зв'яжіться з нашими фахівцями.
Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.
Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.
Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не тільки виділитися на тлі інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.
При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом використає можливість переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.
Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.
Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення споживача, далі ж все залежить від барвистості дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.
Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі Airport. Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки кращі та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.
Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть грамотний інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.
Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету. Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання для кожного потенційного споживача.