Як налаштувати настрій пасажира для польоту? Звичайно, захопити його чимось цікавим ще в залі очікування, а вже потім, на самому борту. Читання і перегляд красивого глянцевого видання – саме те, що потрібно. У журналі кожен може знайти те, що його зацікавить, адже тут зібрані захоплюючі розповіді про інші країни, про подорожі, про зірок, інтерв'ю з ними і багатьма відомими особистостями. Також є можливість побачити фотографії і прочитати унікальні факти з життя аеропорту. Реклама в журналі – це найкращий метод впливу на людину для легкого сприйняття нею інформації. Пасажир невимушено сприйматиме той інформаційний матеріал, який йому представлений і відмінно запам’ятає сторінки з яскравим макетом реклами, що просувається. Таким рекламно-інформаційним виданням з 2016-го року в аеропорту «Львів» є Air magazine Lviv. Це щомісячний журнал від холдингу «Мегаполіс», над створенням якого працює команда талановитих, захоплених своєю справою редакторів, дизайнерів, стилістів і фотографів.
Щоб упевнитися в ефективності та порівняти вартість реклами в журналі в аеропорту з іншими рекламними проявами, розглянемо головні переваги, якими керуються багато підприємців, роблячи свій вибір на користь цього виду просування:
Журнал Air magazine Lviv розповсюджується в аеропорту у всіх місцях з найбільшою кількістю пасажиропотоку та на борту літаків. Щоб розмістити рекламу в журналі в аеропорту «Львів» кожен клієнт холдингу «Мегаполіс» може скористатися:
- стандартними форматами розміщення – обкладинка; друга, третя і четверта сторінка обкладинки; перший розворот; внутрішній розворот; внутрішня смуга;
- нестандартними форматами розміщення – вкладення; картонне вкладення, суперобкладинка (гейтфолдер).
Дізнатися ціни на рекламу в журналі та вирішити всі питання ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями. Багаторічний досвід, безліч вдало реалізованих проєктів і позитивні відгуки наших клієнтів підтверджують професіоналізм співробітників холдингу «Мегаполіс», якість роботи і ефективність отриманого результату рекламної кампанії.
Перше, що бачить людина в журналі – це його обкладинка. Навіть не потрібно брати в руки для спеціального перегляду – ви все одно помітите те, що зображено на першій сторінці. Тут найбільш важливим фактором для якісних охоплень є створення дизайну, що вже з перших секунд дозволяє встановити контакт. Від того, наскільки зацікавить читача обкладинка – залежить перегляд ним подальших сторінок.
Реклама на обкладинці журналу – це гарантія підвищення іміджевих показників бренду і залучення великої кількості потенційних споживачів за рахунок встановленого зорового контакту з яскравим дизайном сюжету. Для розміщення реклами доступні: перша-четверта сторінка обкладинки. Які, як відомо, найбільш часто переглядаються читачем, що значно підвищує шанси бути побаченим.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Для особливого виділення вашого сюжету і можливості надати масштабності рекламній кампанії пропонуємо використати один із нестандартних форматів для розміщення реклами в журналі – суперобкладинку (гейтфолдер). Завдяки такому формату розміщення ви отримуєте можливість не лише виділитися на фоні інших рекламних проявів, а й збільшити кількість своїх потенційних клієнтів, що відповідно вплине на підвищення рівня популярності вашого бренду.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
При наявності вільного часу кожний пасажир аеропорту з надзвичайним інтересом скористається можливістю переглянути красиве глянцеве видання. Щоб затримати його погляд саме на вашому рекламному сюжеті серед великої кількості представленого матеріалу, радимо розмістити рекламу в журналі на картонному вкладенні.
Картонне вкладення – одна із нестандартних рекламних можливостей, яка приваблює перш за все за рахунок тактильного ефекту з іншим матеріалом сторінки журналу.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Для отримання ефективного результату просування реклами в журналі в аеропорту використовуйте розвороти. Завдяки досить незвичайному формату сторінки ви обов’язково привернете увагу кожного читача, якому стане цікаво – а що ж там зображено всередині. Головну роль у використанні даної рекламної можливості насамперед грає момент захоплення уваги споживача, далі ж все залежить від дизайну та нестандартної подачі рекламного сюжету.
Для детального ознайомлення з технічними вимогами зв’яжіться з нашими фахівцями.
Щоб проявити найбільший вплив на читача – розмістіть піар-статтю в журналі Air magazine Lviv в аеропорту «Львів».
Мета піар-статті полягає в тому, щоб розповісти про вашу компанію або бренд, товари або послуги з найбільш вигідного боку і представити все для вашого майбутнього споживача в найкращому ракурсі. Використовуючи при створенні статті тільки кращі та правильні методи впливу на психологію людини, ваш бізнес може отримати гарантований позитивний результат просування у вигляді нових клієнтів.
Скористайтеся послугами наших кореспондентів, які продумають і складуть інтригуючий сюжет для вашої публікації з використанням тільки кращих піар-ходів.
Уточнити всі питання щодо розташування та написання статті ви можете, зв’язавшись з нашими фахівцями.
Щоб розважити і зняти невелику напругу, для кожного пасажира в зручному місці розташовані журнали, переглядаючи які, він занурюється в інший захоплюючий світ. Пропонуємо для розміщення вашого рекламного матеріалу використовувати іміджеву смугу, яка знаходиться всередині видання і обов’язково зверне увагу завдяки яскравості і барвистості сюжету.
Дизайнери рекламного холдингу «Мегаполіс», маючи багаторічний досвід і використовуючи тільки найкреативніші ідеї, створять макет вашої пропозиції, який зможе з точністю донести рекламне послання до кожного потенційного споживача.
Для отримання більш детальної інформації про роботу відділу та відповідей на інші питання, що виникають, зателефонуйте фахівцям нашого холдингу.