Такого великого стаканчика з кавою ви ще не бачили. Холдинг «Мегаполіс» розмістив цікавий рекламний сюжет по дорозі в аеропорт «Бориспіль» і на парковці біля терміналу D. Цю рекламу на мегаборді та беклайтах мережі АЗС KLO пропустити неможливо. Улюблений багатьма клієнтами KLO гарячий напій вдало представлений на великих площинах в цікавому рекламному сюжеті.
- Величезних розмірів носій 24*12м;
- підсвічування для гарного перегляду в темний час доби;
- відмінну якість друку макета.
Все зроблено спеціально для того, щоб цю рекламу точно побачили по дорозі в аеропорт. А для більш широкого розповсюдження інформації, охоплення аудиторії прильоту, а також для посилення побаченої раніше нестандартної реклами на борді використано розміщення на беклайтах. Два великих рекламних носія, розміром 20х5 м кожен, дають хорошу можливість розповісти про себе. Ну а раптом по дорозі в аеропорт ви не помітили інфо або тільки прилетіли в Україну.
Головні цілі, яких досягає рекламна кампанія такого мегаформату:
- вас точно помітять і запам'ятають;
- ви підвищуєте свої позиції серед конкурентів за рахунок масштабу.
А в зв'язку з відкриттям поруч з аеропортом нової АЗС KLO, до основних цілей додався ще один важливий пункт — заявити про себе на новому місці!
По поверненню з поїздки або ж проводжаючи рідних, дуже хочеться тепла, комфорту та підзарядки сил. Тому така реклама в аеропорту — якраз те, що потрібно і для ділових людей, і для галасливих сімей, і для молодих, і для більш зрілих. Адже любов до подорожей — не має меж. Як і любов до кави.
Не бійтеся пробувати нові формати розміщення для своєї реклами. Наші фахівці допоможуть вам у виборі правильного і кращого рішення!