Що спільного між аеропортом «Бориспіль», автомобілем «Jaguar» (Ягуар) та холдингом «Мегаполіс»? Окрім популярності, їх об'єднує одна спільна справа — рекламна кампанія.
Перший досвід розміщення автомобіля в аеропорту «Бориспіль» виявився дуже успішним для нашого клієнта, бренду зі всесвітньо відомим ім'ям «Jaguar» (Ягуар). Завдяки експонуванню автомобіля, ми змогли не просто звернути увагу на автомобіль і зацікавити потенційних споживачів — нам вдалося створити ефектну іміджеву інсталяцію. Охоплення по попередній кампанії становило приблизно 300 000 чоловік на місяць. Відновлення проекту з новою моделлю стало приємним і мотивуючим на нові звершення для кожного нашого співробітника, причетного до реалізації даної нестандартної реклами в аеропорту.
З огляду на позитивний результат минулої кампанії і підвищення трафіку в аеропорту, було прийнято рішення про повторну установку автомобіля в залі реєстрацій Терміналу Д. Все готово, зняті вхідні двері, і ось кросовер «Jaguar E-PACE» зручно розмістився на вже «рідному», для свого бренду, подіумі, де протягом всієї кампанії радував око всіх поціновувачів преміальних автомобілів та інших відвідувачів, які з цікавістю розглядали цей чудовий експонат.
Для отримання якісного результату і посилення ефекту від побаченої реклами в аеропорту ми використовували:
- експонування автомобіля;
- розміщення банера невеликих розмірів із зазначенням марки авто;
- рекламу на відеомоніторах біля стенду з тематичним роликом про дану модель.
Сумісність таких маркетингових рішень безумовно дає можливість будь-якої рекламної кампанії отримати найбільшу продуктивність просування. Переконатися просто — розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль» із холдингом «Мегаполіс»!