Приємно усвідомлювати, що реалізовуючи кожний рекламний проєкт, ми не лише допомагаємо бізнесу наших клієнтів піднятися сходинкою вище. Ми беремо важливу участь в інформуванні споживачів. Ось, наприклад, комплексна реклама для ТОВ «Арікол» із ТМ Batiste. Можливо, хтось подумає, що в цьому нічого особливого немає й це просто чергова реклама шампуню для волосся. Але ж насправді якого шампуню!
У сучасному світі кожна зайнята жінка шукає засоби, які в будь-яких умовах легко та швидко допоможуть причепурити волосся. І Batiste — саме те, що треба! Це справжній рятівник: №1 сухий шампунь у світі та у Великобританії, №1 в Україні з продажу минулого року. Про таку корисну річ мають знати всі, а тому й рекламна кампанія не обійшлася використанням одного носія та локації.
Для росту популярності та впізнаваності бренду ми розмістили рекламу Batiste:
✔ на колійних стінах та метролайтах у метрополітені Києва;
✔ на трамваї в Одесі.
Для реалізації проєкту були підібрані найбільш трафікові станції київського метрополітену. Постійний пасажиропотік дозволяє отримати значну кількість візуальних контактів. А розташування носіїв сприяє зручному перегляду реклами в метро пасажирами. Для просування в Одесі обрали брендування громадського транспорту. Примітний трамвай, маршрут якого охоплює центральну частину міста, узяв на себе не лише роль рекламного агента, але став яскравим доповненням до вулиць цього жвавого міста.
Деталі рекламної кампанії:
✔ Міста реалізації проєкту: Київ, Одеса.
✔ Тривалість рекламної кампанії: вересень-жовтень 2021 р.
✔ Розміщення реклами на колійних стінах: ст.м. Хрещатик, ст.м. Майдан Незалежності, ст.м. Льва Толстого, ст.м. Почайна, ст.м. Лук’янівська, ст.м. Позняки.
✔ Розміщення реклами на метролайтах: ст.м. Хрещатик, ст.м. Льва Толстого, ст.м. Майдан Незалежності.
✔ Маршрут забрендованого трамвая в Одесі: №5, Аркадія-Автовокзал.