Про що ми мріємо спекотними днями? Про відпочинок на природі, прохолодні напої та… морозиво. Це смакота, яку практично всі пам'ятають і полюбляють ще з дитинства. Діти та дорослі, чоловіки та жінки, працівники будь-якої сфери — аудиторія прихильників цього продукту дуже різноманітна. Саме тому й місце для реалізації реклами компанії «РУДЬ» (АТ «Житомирський маслозавод») було обрано не випадково. У київському метрополітені ми розгорнули повномасштабні рекламні кампанії, які представляли продукти двох брендів компанії «РУДЬ»:
- «Ескімос» — кампанія охопила період із 01/03 по 30/06. Була спрямована на підтримку бренду;
- «Imperium» — реалізація тривала протягом періоду з 01/05 по 30/06. Ціль кампанії: вихід на ринок і просування нових продуктів бренду.
Для того, щоб справити насправді “велике враження” на кожного споживача, а, якщо говорити мовою маркетингу: для здійснення цілеспрямованого впливу на привернення уваги та запам'ятовування — макети з рекламною інформацією розмістили в різних місцях перебування пасажирів. Для цього були використані:
- беклайти — 12 од.;
- метролайти — 80 од.;
- колійні стіни — 22 од.;
- ескалаторні склепіння — 12 пар;
- інформаційні відеостійки — 15 од.;
- листівки на дверях вагонів — 715 од.
Фактично, у якій би частині метро не перебувала і куди б не глянула людина, вона могла побачити привабливо оформлені креативи компанії «РУДЬ». Таке розміщення — ефективний варіант просування для торгових марок, продуктам яких притаманна сезонність. Переглянута реклама:
- підсилює бажання людини охолодитися смачною порцією морозива, особливо, коли на вулиці нестерпна спека;
- має іміджевий характер, дозволяє виділити свій продукт серед продуктів схожих компаній.
Для розміщення реклами в метро залучили станції: Хрещатик, Майдан Незалежності, Вокзальна, Політехнічний інститут, Золоті Ворота, Шулявська, Палац Спорту, Виставковий центр, Лівобережна, Дарниця, Арсенальна, Майдан Незалежності/Хрещатик.