Цікавий нестандартний проєкт реалізований холдингом «Мегаполіс» для «L'Oreal Paris» спільно з РА «Zenith». Було задіяно: дві локації з великими показниками охоплення, два різних формати одного носія з додатковими дизайнерськими елементами. Ми ставили за мету представити продукти бренду найбільш презентабельно, якісно та яскраво. І чудово впоралися з цим завданням! У рамках реалізації проєкту для «L'Oreal Paris» фахівцями компанії «Мегаполіс» було запропоновано розміщення на брандмауерах із застосуванням світлових екстендерів. Рекламні сюжети розташувалися на кількох великоформатних носіях у Києві. Родзинкою кампанії стало розміщення на трьох брандмауерах у самому центрі столиці по вул. Велика Васильківська. Анімований, світловий екстендер підкреслив переваги продукту, а розподіл сюжетної лінії на три носія – значно підсилив рекламний вплив на споживача.
Не менш вражаючим стало розміщення рекламного матеріалу «L'Oreal Paris» і на масштабному вертикальному брандмауері по вул. Антоновича. Брендований фасад став по-справжньому стильною окрасою будинку, завдяки чому рекламний продукт отримав масу уваги. А підвищити ефект від перегляду яскравого макету нам допомогли світлові екстендери. Вони додали динаміки сюжету і більш трендово представили даний вид ООН-реклами.
Надихайтеся ідеями! Розміщуйте зовнішню рекламу красиво і правильно!
Деталі рекламної кампанії:
- Розміщення: фасад на Б.Васильківській, 9/2 (комплекс із 3-х шт),
- Загальна площа фасадів: 791 кв.м,
- Період розміщення: листопад-грудень 2019 р
- ОTS: 186 тис/добу
- Розміщення: фасад на Антоновича, вул., 51
- Розмір носія: 9,7х35 = 339,5 кв.м
- Період розміщення: грудень 2019 - січень 2020
- ОTS: 88 тис/добу