Ефективний та ефектний маркетинговий хід був використаний для рекламної кампанії казино «Shangri La». І це не гра слів, а вірно підібраний стратегічний метод впливу на споживача. Ефективний, бо приносить значне охоплення аудиторії. Ефектний, тому що в основі реалізованого проєкту лежить креатив, який привертає увагу своїм нестандартним втіленням. Зовсім нещодавно, у «Fairmont Grand Hotel Kyiv», відкрили перше ліцензоване іноземне казино в Україні — «Shangri La». Відповідно до цієї події був реалізований рекламний проєкт із ціллю: заявити про себе. Для виконання задачі обрали один із проявів нестандартної реклами в аеропорту «Бориспіль». Забрендували 6 багажних стрічок у Терміналі D:
- 5 — на міжнародний приліт;
- 1 — на внутрішній.
Перед пасажирами постало незвичне видовище: їхні валізи опинились на багажній стрічці, яка була зроблена у вигляді рулетки. Основною перевагою такого рекламного меседжу є його актуальність для всього пасажиропотоку зони прильоту. Для постійних відвідувачів аеропорту — це досить цікавий інтерактив. Для нових — можливість відірватися від буденності, зацікавлено розглядаючи рулетку незвично великого розміру.
Повне брендування багажних стрічок в аеропорту для «Shangri La» виконує ряд важливих рекламних функцій:
- привертається увага всіх пасажирів, що прилітають, завдяки креативності подачі та вдалому вибору місця брендування;
- збільшується час рекламного контакту внаслідок очікування багажу;
- відбувається ненав'язливе залучення аудиторії до рекламного сюжету. Під час очікування, пасажир захоплений вгадуванням комірки, на якій можуть знаходитись його речі;
- бренд отримує охоплення аудиторії середнього та вище рівня заробітку;
- стверджуються іміджеві позиції представленої компанії.