Сонце, спека, море, пляж і реклама ... Ось здавалося б: як можна все це поєднати в одну рекламну кампанію так, щоб інформаційний матеріал весь час бачили і він при цьому не набридав? Співробітники напрямку нестандартної реклами холдингу «Мегаполіс» мають напоготові чіткий, ефективний і надійний план по захопленню уваги кожного пляжника! І вирішення даного завдання – в звичайних кабінках для переодягання.
Кабінки – це унікальні зони на пляжі, якими користуються практично всі відпочиваючі. А якщо ви не збираєтеся заходити переодягатися, то все одно помітите яскравий, по-справжньому літній дизайн кабінок, просто проходячи повз. Ми не боїмося розміщувати рекламу на пляжі під спекотним сонцем, вітром і проливними дощами. Матеріал, який використовується для брендування пляжних кабінок, має відмінну зносостійкість і дозволяє тривалий час милуватися насиченими кольорами. Такий креативний вид маркетингового просування варто вибрати, якщо ви хочете:
- прорекламувати актуальні сезонні товари;
- отримати клієнтів для прибережного ресторану, бару, готелю;
- проінформувати про новинку широку аудиторію;
- привернути увагу до акції або літньої спецпропозиції;
- розповісти про майбутній захід.
Ось наскільки різноманітними є продукти і послуги, які можна рекламувати в такому нестандартному форматі, як брендування пляжних кабінок. І повірте, що жоден бренд, який вже випробував на своєму продукті чи послузі цю нестандартну рекламу, не збентежило сезонне розміщення – адже отримані відмінні результати за всіма показниками проведеної рекламної кампанії.
Брендування пляжних кабінок для Vorwarts Pharma (Ворвартс Фарма)
На липень-серпень нами був створений і реалізований проєкт для великої фармацевтичної компанії Vorwarts Pharma(Ворвартс Фарма), головна мета якої – це створювати і рухатися вперед!
Ось уже 15 років професіонали компанії Vorwarts Pharma (Ворвартс Фарма) піклуються про споживачів і пропонують їм продукти тільки з високою репутацією. Для літнього сезону особливою актуальністю користуються Бетаргін, Лацидоентер і Гіалера. Ці засоби допомагають усунути неприємні симптоми похмілля (Бетаргін), діареї (Лацидоентер), печії (Гіалера), що дозволяє в повній мірі насолодитися довгоочікуваним відпочинком без неприємних сюрпризів.
Так як Vorwarts Pharma (Ворвартс Фарма) цінує креативність в генерації ідей і високу швидкість прийняття рішень, професіоналами нашого холдингу було запропоновано рішення по розміщенню реклами на пляжних кабінках, тому що це:
- один з найефективніших інструментів, зважаючи на відсутність інших носіїв реклами на пляжах;
- дане розміщення забезпечує частоту контакту і тривалість 3-4 години;
- є можливість розмістити кілька сюжетів на одному носії (на різних сторонах кабінки);
- ненав’язливість інформаційного матеріалу і швидке візуальне сприйняття;
- соціальна функція даного носія.
Брендовані одинарні кабінки із зображенням продуктів Vorwarts Pharma (Ворвартс Фарма) побачили відпочиваючі найкращих одеських пляжів. Для розміщення рекламного матеріалу використовувалися 11 носіїв. Відвідуваність пляжів становить від 2500 до 5000 чоловік в день! Завдяки розміщеній рекламі на пляжі із засобами, актуальними під час відпочинку, познайомилася величезна кількість пляжних відвідувачів.
За статистикою, з кожним новим сезоном збільшується попит з метою розмістити рекламу на кабінці на пляжі. А це означає, що рекламний носій ефективний і набирає все більше популярності. Реалізована кампанія дає позитивні результати: зростає популярність бренду серед платоспроможного місцевого населення і великої кількості відпочиваючих з інших міст.
Такі незвичайні, нестандартні проекти — це завжди виклик для нашої команди. Завдяки відділу дизайну і власному виробництву ми втілюємо побажання клієнта і реалізуємо креативні проєкти швидко і якісно. Ми весь час випробовуємо нові технології, шукаємо нові ефективні місця для розміщення. Якісні звіти по реалізованій кампанії – один з важливих етапів роботи з кожним нашим клієнтом.
Літо, що минає, залишило нам трішки тепла і ще можна насолодитися відпочинком на пляжах України, порадіти сонцю, морю і нестандартним ідеям реклами від холдингу «Мегаполіс»)