У період кризи кожен бренд, який по-справжньому цінує свого клієнта, намагається всіляко підтримати його. З цією метою створюються різні вигідні пропозиції, завдяки яким не тільки вдається проявити максимум лояльності до постійних споживачів, а й підняти рівень довіри з новою аудиторією.
Саме для реалізації такої пропозиції і створювалася рекламна кампанія для широко відомого бренду "МАЗ", який завоював визнання своєї продукції не тільки в Білорусі, але і далеко за її межами.
Спільно з фінансовими організаціями України, МАЗ запустив унікальну ПРОГРАМУ ПІЛЬГОВОГО ЛІЗИНГУ на найпопулярніші будівельні самоскиди. Програма розрахована на термін до 3-ох років, з авансовим платежем не менше 20%, при цьому оплата здійснюється в гривні, без прив’язки до курсів валют. Для того, щоб найбільш доступно про це донести і зацікавити по-максимуму споживачів, співробітники рекламного холдингу «Мегаполіс» надзвичайно ретельно підходили до вибору місця розміщення площини з рекламною інформацією і зовнішнім виглядом носія.
Для показу використовувалося місце в Києві біля з'їзду з Південного мосту на правий берег, де спостерігається постійний активний пасажиропотік різних транспортних засобів в кількості 179 тис/добу. Завдяки унікальності локації, брендований фасад із загальною площею 504 кв.м. відмінно проглядається з двох сторін автомобільного руху. У ранковий і вечірній час доби, коли тут часто відбуваються затори на дорогах, цей момент приносить мегаефективний результат. Використання даного маркетингового ходу не лише значно розширює охоплення аудиторії потенційних клієнтів, але і допомагає збільшити тривалість кожного рекламного контакту.
Всього тиждень знадобився нам, щоб повністю реалізувати рекламний проєкт для бренду «МАЗ». Ми почали зі створення макета і закінчили установкою рекламної конструкції. Якість і швидкість виконання реалізованих завдань, які ставляться перед нашою компанією, доводять професіоналізм і захопленість своєю справою кожного працівника холдингу «Мегаполіс». З нами завжди швидко, зручно та надійно!