logo
«LEGO - Незабутній Подарунок»
Зображення не існує
«LEGO - Незабутній Подарунок»

Новий рік, Різдво... Як люблять ці свята діти, адже вони як ніхто вірять в диво, чекають подарунків і сюрпризів. Для дорослих — це ще один момент зануритися в дитячий світ і стати справжнім чарівником для своєї дитини. Холдинг «Мегаполіс» отримав можливість теж стати частинкою магії, реалізувавши проєкт для бренду LEGO в Києві. З 1932-го року продукція LEGO дарує дітям будь-якого віку радість і посмішки. Незважаючи на популярність компанії, підтримувати імідж і розповідати про свої продукти актуально завжди. Ось і LEGO, дотримуючись цих маркетингових принципів, за допомогою «Мегаполісу», провели нову рекламну кампанію — «LEGO Незабутній Подарунок».

Для креативного представлення кампанії використовувалися різні види нестандартної реклами та локації:

  • брендовані зони в найбільших ТРЦ Києва;
  • реклама на медіафасадах в найбільш жвавих частинах міста;
  • інфостійки київського метрополітену.

Таке розміщення дозволило максимально охопити найрізноманітнішу аудиторію в абсолютно різних локаціях міста. Під час кампанії наші рекламні носії не просто показували матеріал, а представляли контент із закликом до дії. Так, під час брендування, на фоні різдвяних декорацій і магазинів іграшок в ТЦ, була створена масштабна інсталяція. Величезний подарунок LEGO, майже в людський зріст, прикрашений брендовою стрічкою. Дорослі і діти захоплювалися незвично представленою рекламою. Адже її можна було не просто побачити, а доторкнутися і зробити фото з нею.

Зображення не існує

В очікуванні свого потягу кожний відвідувач метрополітену Києва міг переглянути на інфостійках «Мегаполісу» яскравий сюжет із реальними фотографіями, який закликав «ділитися моментами». Саме показ фото на інфостійках — одна з обов'язкових умов активації «LEGO Незабутній Подарунок», яка представлена на сайті компанії. І наші носії відмінно допомогли в її реалізації.

Зображення не існує

Завдяки розміщенню на LED-екранах ми інформували значну кількість споживачів про акції від LEGO. Яскравий рекламний меседж привертав погляди за рахунок масштабного носія і якості зображення. Ми намагалися здивувати, і очікуваний результат приніс позитивні показники. А все завдяки вмілому використанню сучасних можливостей OOH-реклами. Адже вони — необмежені, і дозволяють створювати рекламні кампанії з цікавим захоплюючим інтерактивом. Ми не просто показуємо рекламу нашим клієнтам — ми робимо їх частиною цієї реклами. Використовуйте це для просування! Підвищуйте рейтинг, популярність і затребуваність свого бренду!

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості