У березні холдингом «Мегаполіс» було реалізовано рекламну кампанію для провідного виробника домашнього текстилю в Турції, компанії «English Home». Ми підбирали рішення, яке б гарантувало максимально ефективний результат. Щоб розповісти про акції до 8 Березня, привернути увагу та познайомити потенційних клієнтів із «English Home», було використано кілька напрямків розміщення реклами:
- реклама на радіо. Про «English Home» почули слухачі: Radio Relax, NRJ, Lux FM, HIT FM;
- розміщення на LED екранах у Києві та Харкові. LED екран у Києві по вул. Велика Васильківська з ОTS 50 тис/добу; LED екран у Харкові по вул. Шевченко — вул. Героїв Праці з ОTS 21 тис/добу;
- брендування 11-ти зупинок громадського транспорту у Києві.
Кожний із напрямків — ефективний та дієвий. Так, для радіореклами "немає кордонів", це не звичайний носій зовнішньої реклами, що нерухомо стоїть на одному місці. Водії та пасажири полюбляють слухати радіо дорогою. Почута інформація сприймається легко та ненав'язливо. Реклама на великому телевізорі посеред вулиці захоплює своїми масштабами та динамічним відеорядом. А відтворення на конструкції зупинки зображення затишного домашнього інтер'єру відразу привертає погляди. До того ж можна зробити цікаві знімки для соц. мереж на фоні: сідаєш на лаву, а здається, ніби на край ліжка. Більшість таких забрендованих зупинок знаходиться неподалік ТРЦ з магазинами «English Home». Це значно посилює рекламний вплив та спонукає до дії.
Сьогодні нелегко завоювати прихильність споживача — запевняють власники бізнесу. Через високу ринкову конкуренцію стає все складніше зацікавити продуктами чи послугами своєї компанії. З іншого боку, у простого споживача "голова йде обертом" від кількості пропозицій. Значною мірою його вибір залежить від сприйняття рекламного матеріалу. Тому рекламодавці щодня знаходяться в пошуках особливих рішень, які б могли приносити максимальну кількість зацікавленої аудиторії. Комплексне розміщення реклами для нашого клієнта «English Home» — один із прикладів саме такого рішення. В основі реалізації лежить ефективність впливу трьох контактів на потенційного споживача: людина чує рекламу на радіо — бачить на LED екранах на вулиці — зацікавлюється зображенням на зупинках поруч магазинів самого бренду.