У 2018 році, в рамках рекламної кампанії «Знання застарівають. Приходь за свіжими» був реалізований нестандартний проєкт для клієнта Маркетинг Форум.
Книга Філіпа Котлера з мільйонами спор цвілевих грибів була поміщена в спеціальний сітілайт, встановлений в ТРЦ Dream Town 2, де відвідувачі могли наживо спостерігати процес «старіння знань». З кожним днем цвіль все більше розросталася, змушуючи книгу виглядати давньою, доносячи таким чином основну ідею про те, що знання застарівають, світ змінюється і необхідно постійно вдосконалюватися. «Знання застарівають – приходь за свіжими» - такий основний посил рекламної кампанії.
Завдяки злагодженій роботі команд професіоналів Мегаполіс, спільно з рекламним агентством BBDO Ukraine, а також Havas Media Ukraine, в процесі реалізації проєкту були враховані всі особливості і вирішені всі складності: вибір майданчика, пошук в стислі терміни конструкції, її адаптація під брендбук клієнта, доповнення світловими елементами, збірка і настройка кліматичної системи для регулювання температури і вологості, яка створила сприятливі умови для зростання грибка, підготовка необхідних документів мікробіологів, які доводять безпеку грибка, для узгодження розміщення з ТРЦ і ін.
Дана робота стала володарем срібла на ADCE Awards 2018.