logo

Брендована фотозона для АЗК WOG
Брендована фотозона для АЗК WOG

Без чого не обходиться жодна подорож автомобільними шляхами? Якщо провести опитування, то більшість запевнить: таку поїздку не можна уявити без заїзду на АЗК. І якщо раніше це було ключовою потребою, бо ж авто без заправки не поїде, то зараз — це ще й можливість придбати все необхідне в дорогу, скуштувати найкавовішу каву та безліч інших смаколиків.

Саме для такого АЗК, нашого клієнта Мережі АЗК WOG, і був реалізований наступний проєкт. Для його виконання наш креативний відділ запропонував нестандартну ідею — тематичну інтерактивну брендовану фотозону для всіх поціновувачів активного відпочинку. Отримавши схвалення клієнта, ми відразу взялися за її втілення. Лише 10 днів знадобилося нам на всі виробничі процеси, і готова брендована інсталяція була представлена на АЗК WOG в с. Стоянка Київської області. На фотозоні зображений мальовничий гірський пейзаж, розміщені лижі та борд із відповідним написом «Лижі чи борд» і слоган проєкту «Подорожувати WOGОНЬ».

«В автомобілі люди долають десятки, сотні й тисячі кілометрів. Кожен їде у свій пункт призначення. На шляху до нього зупиняючись на АЗК, щоб заправитися, випити найкавовішу каву, з’їсти смаколик та просто перепочити. А далі — продовження шляху. З нової відправної точки, яку символізує наша інтерактивна фотозона. Для одних вона стане новою відправною точкою до відпустки, для інших – до подорожей, вражень… Кожен знайде в ній щось своє», — розповідає про ціль встановлення брендованої інсталяції на АЗК директор з маркетингу Мережі АЗК WOG Геннадій Карлінський.
Зображення не існує

Викладаючи своє фото на фоні цієї конструкції в соцмережі, кожен відвідувач АЗК може розповісти своїм друзям, що подорожує. І водночас в інтерактивній формі познайомити з улюбленим типом зимового активного відпочинку. Для Мережі АЗК WOG — це можливість ефективного просування свого бренду в інтернеті, збільшення рівня впізнаваності та лояльності серед споживачів. Зокрема, наш клієнт використав фотозону для проведення конкурсу на власних сторінках в соцмережах. Так, клієнтам мережі запропонували зробити фото на святковій фотозоні, викласти його у пост чи сторіз в Instagram та отримати шанс виграти бонуси на зимову подорож. Ну хіба не круто?!

Мережа АЗК WOG відома завдяки якості, яку гарантує кожному споживачу. Якість пального, супутніх товарів і обслуговування — запорука успіху бренду й забезпечення стабільного потоку клієнтів упродовж багатьох років. Подорожувати з WOG — це WOGОНЬ! І наша реалізована креативна реклама дає можливість кожному подорожуючому відчути це.

Деталі рекламної кампанії:
✔Місце розміщення: Траса Київ-Чоп, с. Стоянка, Київська обл.
✔Розмір фотозони: 7100*4200

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості