Закрийте на мить очі і уявіть, що турбує вас найбільше... Поділіться своїми думками? Нехай вас почує світ…
Восени минулого року холдинг «Мегаполіс» виконав важливу місію в цікавому соціальному проєкті від «Нового каналу». За допомогою брендування станції метро ми допомогли привабливим учасницям «Супер Топ-моделі по-українськи» розповісти киянам і гостям столиці про життєво важливі проблеми людства. Довели в черговий раз, що модель — це не просто стильна і модна картинка. Це людина, яка вміє співпереживати, бачить гострі проблеми нашого світу і бере активну участь в їх вирішенні. Креативна подача інформаційного матеріалу перетворила станцію метро у справжній арт-простір. Сильний меседж і вражаючі фото учасниць на тематичному фоні не могли залишитися непоміченими. Брендовані колони на пероні часто збирали біля себе зацікавлених відвідувачів метрополітену.
Постери наповнені глибоким змістом. У кожного свої історії, які «Новий канал» об'єднав в один хороший соціальний проект під загальним слоганом «Краса врятує світ». Війна, екологія, порятунок тварин, гострі проблеми особистісного характеру... Це все наші життєві теми, про проблеми яких потрібно говорити привселюдно. Що і зробили дівчата супер проєкту «Топ-моделі по-українськи». Станція метро — один з кращих варіантів для розміщення, який в даному випадку виступає, як нестандартний канал комунікації для тв-шоу. Він дозволяє привернути увагу великого пасажиропотоку і донести аудиторії головний меседж. Використовуйте креатив і нестандартні формати для будь-якого рекламного прояву! «Мегаполіс» допоможе реалізувати ваші задуми і підбере найбільш ефективний формат розміщення!
Реалізація рекламної кампанії:
- Адреса: ст.м. Лук'янівська, м.Київ
- Період розміщення: 3-30 жовтня 2020 р
- Вид послуг: брендування станції метро
- OTS: 81 тис/добу