На реалізацію реклами в аеропорту «Харків» для компанії NIX SOLUTIONS було витрачено не мало часу та зусиль. Але задум того вартий. Такого не бачив ще жоден аеропорт нашої країни — величезний акваріум з екзотичними рибами посеред зали очікування.
Компанія NIX SOLUTIONS на ринку надання послуг із програмного забезпечення з 1994 року. На даний час, це успішний лідер із високоякісним сервісом та інноваційним підходом. Основою для просування бізнесу є використання нестандартних ідей. Так, у 2020-му з’явився перший динамічний беклайт у харківському аеропорту для NIX SOLUTIONS. Цього разу, спільно з нашим клієнтом, ми вирішили створити не менш захопливий рекламний проєкт, який:
- демонструє креативність команди NIX SOLUTIONS;
- має іміджевий характер і підкреслює позиції компанії на ринку — «BIG FISH IN BIG TECH».
Весь процес виробництва можна умовно розділити на два етапи. На першому етапі наша команда займалась виготовленням основи, на другому — відбувався монтаж конструкції та запуск рибок, серед яких є досить цінні й рідкісні види. Нестандартний спосіб привернути увагу до ІТ-компанії, але досить ефективний. Коли проєкт знаходився на стадії завершення, він вже став новою зіркою соцмереж харків’ян і гостей міста. Щодня коло нього збираються десятки зацікавлених відвідувачів головного терміналу.
Якщо будете в аеропорту «Харків», обов'язково підходьте ближче до акваріума. Впевнені, ви отримаєте безліч задоволення разом із новими незвичними фонами для селфі.
Технічні характеристики об’єкта
- Розміри: 3200х3200х3000 мм, ширина 700 мм
- Форма: колодязь із порожниною всередині.
- Орієнтовний об’єм: 7000 л
- Матеріал акваріуму: скло 19 мм
- Розміри акваріуму: 1 сторона 3200х1000х700мм, комплекс із 4 од.
- Металоконструкція: висота нижньої частини — 1000 мм; висота верхньої частини — 1000 мм
- Прісноводна аквасистема
- Базове наповнення гідробіонтами: загальна к-сть 72 шт.