logo
32 тисячі магнітів на стінах метрополітену
Зображення не існує
32 тисячі магнітів на стінах метрополітену

Все ближче до Нового року! Ми вже майже чуємо заповітні удари годинника. Споживачі нудьгують без вражень і готові активно долучатися до будь-яких рекламних активностей. Якісні акції здатні передати атмосферу свята і наповнити почуттям захоплення. І повернуться вони підвищенням довіри та зростанням продажів. Рекламний холдинг «Мегаполіс» вміє реалізовувати такі проекти, які не тільки викликають вау-ефект у споживача, але і виступають в якості відмінного рекламного ходу по залученню нової аудиторії. Одним з таких прикладів, став проект, реалізований разом з РА «Publicis» в березні 2011 року. У київському метрополітені, на майданчику між ескалаторами ст.м. «Університет», для ТМ «Nescafe» були нестандартно забрендовані стіни. Яскравий рекламний сюжет доповнився 32-ма тис. магнітів з різноманітними побажаннями — такого до нас ніхто не робив!

Зображення не існує

Нестандартна реклама метро такого формату викликала у всіх відвідувачів справжній фурор. Станція відкрилася в 5:45, а вже о 8:45 були розібрані всі магніти, що були доступні на висоті витягнутої руки. Але пасажирів це не зупиняло: вони активно стрибали, просили їх підсадити або використовували підручні засоби, щоб дотягнутися до заповітного квадратика від ТМ «Nescafe». Ну і дуже вже хотілося швидше побачити, яка ж картинка захована під ними на самих стінах. Через добу на стіні не залишилося жодного магніту. Напевно, практично у всіх виникає одне цікаве питання: за рахунок чого магніти можуть триматися на стіні? Ну не залізна ж вона. Відповідь наступна: спочатку на стіну монтується спеціальний лист — феррошит (магнітом”яке залізо). Вже потім на нього клеїться оракал з рекламним сюжетом клієнта. Магніти відповідно кріпляться на зону, покриту феррошитом.

Головними цілями рекламної кампанії були:

 

  • підвищення популярності даної ТМ серед населення;
  • підтримання іміджевого рівня ТМ «Nescafe» серед компаній-конкурентів на торговому ринку.
Зображення не існує

Кожен крок до отримання магніту був чітко прорахований рекламодавцями і мав певний вкладений сенс задля привернення уваги до ТМ «Nescafe»: потрапляючи на майданчик, погляд кожного відвідувача привертали незвичні і оригінальні покриття стін:

 

  • ігровий момент, присутній в бажанні отримати магніт, дозволив надовго запам'ятати цю ситуацію споживачеві, ну і, відповідно, зображений продукт;
  • такий невеличкий подарунок у вигляді магніту грає важливу роль у підвищенні довіри споживача і викликає тепле ставлення до ТМ;
  • розміщений на дверцятах холодильника магніт постійно нагадує про смачну каву «Nescafe».
Зображення не існує

Побільше б таких яскравих проєктів і креативних рішень, особливо, напередодні свят. Подарувати відчуття тепла для свого споживача може кожен бренд або компанія. Приходьте зі своїми ідеями в наш холдинг «Мегаполіс» і ми разом підберемо рішення, яке допоможе побудувати правильні відносини з вашою аудиторією.

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості