logo
Рекламний холдинг Megapolis увійшов до наглядової ради ВРК й очолив напрямок транзитної реклами

7 вересня відбулись загальні збори членів Всеукраїнської рекламної коаліції. На щорічному зібранні найбільшого громадського галузевого об’єднання на два роки обрано новий склад наглядової ради. За результатами голосування до оновленого складу ради увійшла представниця рекламного холдингу Megapolis — Людмила Титаренко, CMO компанії.

Крім того, Megapolis ініціював створення нового комітету ВРК — з транзитної реклами. Для Коаліції це не новий напрямок діяльності — донедавна багатовекторні інтереси галузі маркетингової комунікації поза домом були представлені загальним комітетом з Out Of Home реклами. Необхідність створення окремого комітету транзитної реклами обумовлюється істотною недооціненістю відповідного сегменту OOH-ринку як в контексті України, так і в порівнянні з зіставними ринками інших європейських країн із розвиненою системою громадського транспорту; високим потенціалом цього сегменту; готовністю і здатністю ринкового лідера, компанії Megapolis, докладати зусилля для повного розкриття потенціалу цього сегменту. Головою новоствореного комітету призначено Людмилу Титаренко.

 

 

Зображення не існує

Найближчим часом основними пріоритетами діяльності комітету стануть: уточнення правил та стандартів ринку; впровадження системи рейтингування рекламного інвентарю, що базуватиметься на даних операторів мобільного зв’язку; розробка системи моніторингу розміщення; створення інформаційно-аналітичних продуктів.

 

do_pryamoi_movu.jpg
«Найперше дякуємо ВРК і учасникам українського рекламного ринку за довіру й можливість разом задавати вектор розвитку тих сегментів OOH-медіа, у яких ми маємо найбільше компетенцій та спроможностей. Рухатись вперед, не зупиняючись на досягнутому — це та цінність, якою ми в Megapolis керуємось щоденно у своїй роботі. Нас дуже мотивує можливість розширювати й покращувати інструментарій для комунікації брендів в середовищі Out Of Home, а відтак — опосередковано сприяти розвитку економіки нашої країни, — говорить Людмила Титаренко, CMO рекламного холдингу Megapolis. — Ми, як компанія, що понад 20 років успішно працює в сегменті транзитної реклами, постійно розвивається і невпинно росте, маємо ресурси і мотивацію взяти на себе відповідальність за подальший розвиток сегмента транзитної реклами — розробляти й впроваджувати галузеві ініціативи світового рівня».
  • Людмила Титаренко, CMO рекламного холдингу Megapolis
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості