logo
MEGAPOLIS НА MRKTNG MRTH. ПІДСУМКИ

Попри війну народ України вражає своєю міцністю та стійкістю. Він продовжує наполегливо працювати, відданий ідеї відбудови та розвитку своєї рідної країни. Сьогодні вкрай важливо не зупинятися: рухатися вперед, розвивати економіку та стимулювати підприємництво. І саме такі події, як MRKTNG MRTH ,дають можливість перейняти досвід топових фахівців, ознайомитися з маркетинговими стратегіями та інструментами для успішного розвитку своїх бізнесів в умовах сьогодення. Відтак понад 200 офлайн-учасників та кілька тисяч онлайн-глядачів зібралися на маркетинг-марафон MRKTNG MRTH, який відбувся 25 травня в інноваційному просторі UNIT.City.

Megapolis взяв активну участь у марафоні. Наша команда не стоїть осторонь важливих подій. Маючи значний досвід та розуміння ринку, ми працюємо, щоб бути корисними кожній компанії та бренду на шляху їх розвитку, як в Україні, так і поза її межами. 

 

Зображення не існує
Віктор Іванченко: “Шукай, працюй, перемагай. Як відчуває себе ринок реклами у 2023 році”
Всупереч падінню ринку реклами на 63% у 2022 році, компанія «Megapolis» реалізувала ряд проєктів для клієнтів, генерувала ідеї та працювала над покращенням інвентарю, що дозволило динамічно зростати та ефективно розв'язувати задачі клієнтів», - про головні тренди та виклики в рекламі розповів наш спікер, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Megapolis»
  • Віктор Іванченко

Зокрема, у ході виступу був розглянутий ряд важливих тем:

  • наслідки повномасштабного вторгнення рф в Україну на ринок реклами. Вплив цієї ситуації на падіння ринку та як компанія "Megapolis" впоралася з цим викликом;
  • відновлення діяльності. Віктор поділився стратегіями, які використала компанія "Мегаполіс" для відновлення своєї рекламної діяльності після 24 лютого 2022 року. Він наголосив на важливості пристосування до нових реалій та швидкому відгуку на зміни;
  • роль аудиторії та комунікаційних каналів. Підкреслено важливість вивчення аудиторії та адаптації комунікаційних каналів до її потреб;
  • значення бренду для споживача сьогодні;
  • креативність та ідея - основа для успішної реалізації рекламних проєктів і просуванні бізнесу.

Ознайомитись детально з презентацією Віктора можна за ЦИМ ПОСИЛАННЯМ

Сподіваємося, що виступ Віктора став джерелом цінної інформації та надихнув слухачів на подальший успіх у рекламній галузі. 

Рухаємося до перемоги! Створюємо майбутнє разом!

 

Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості