Щороку Effie Awards Ukraine збирає кращих представників маркетингового ринку та визначає найвпливовіші та важливі ініціативи.
Цьогоріч рекламний холдинг Megapolis мав особливу місію. Наша команда вручала спеціальні нагороди в трьох номінаціях, які найбільше відгукнулися нам і є глибоким віддзеркаленням цінностей нашої компанії. Спеціальну нагороду від Megapolis вручали: Ольга Васильєва, керівна партнерка та CCO рекламного холдингу Megapolis, та Людмила Титаренко, CMO рекламного холдингу Megapolis.
"Потяг до перемоги" - Gres Todorchuk та Ukrainian Railways
Проєкт, який вирішив не лише транспортні завдання, але й став символом віри в перемогу, людяності та незламності українців на тимчасово окупованих територіях. Megapolis нагородив компанії особливим подарунком - брендуванням потягу київського метрополітену. Впевнені, що Укрзалізниця разом з Gres Todorchuk найяскравіше та найефективніше використають цю можливість.
"Business recovery - The country can't go on without you" - Carat Ukraine та OLX
Єдиний фіналіст у категорії B2B - проєкт, який підтримував український бізнес у найважчий час, допомагав і надихав на відновлення роботи. Ми переконані, що бізнеси мають підтримувати один одного. Сертифікат на 500 000 грн на розміщення реклами на відеомоніторах у вагонах Київського метрополітену та на LED-екранах дасть можливість реалізувати й ефективно висвітлити яскраві проєкти OLX у 2024 році.
Diversity, Equity & Inclusion: "КЛАС АВТО «ІНКЛЮЗИВНИЙ» - UKLON
Важлива соціальна ініціатива, яка не лише допомагає понад 2,7 млн людей з інвалідністю, а й власним прикладом показує, як бізнеси мають адаптовувати свої продукти та сервіси до нової реальності та потреб всіх людей. Ми надзвичайно вдячні команді UKLON за створення та реалізацію такої потрібної ініціативи. Цей проєкт отримав 500 000 грн на розміщення реклами на LED-екранах і на відеомоніторах у вагонах Київського метрополітену, адже для нас важливо сприяти максимальній популяризації важливої теми інклюзивності та підтримки.
Окрім цінних подарунків, наша команда виробництва розробила та виготовила унікальні статуетки - символи незламності, в яких гармонійно поєднала ручну роботу та природні матеріали. Вручена нагорода, у вигляді дерева, що витримує вітри та міцно тримається корінням за камінь, символізує стійкість, міцність і незламність, що характерні для кожної відміченої нами компанії.
Effie Awards Ukraine є важливою платформою у світі маркетингу, оскільки вона не лише нагороджує високі досягнення в галузі, але й стає каталізатором обміну ідеями та інновацій між провідними гравцями. У цьому році на події було вручено 11 золотих, 14 срібних та 21 бронзову нагороди. Проєкт "Азовсталь. Символ незламності" агенції Gres Todorchuk для United24 та Метінвест отримав Гран-прі премії. Згідно з рейтингами ефективності Effie Awards Ukraine 2023, найефективнішими визнані: Gres Todorchuk у категорії комунікаційних агентств, Carat Ukraine у сфері медіа агентств, Dentsu Ukraine у рекламно-комунікаційній групі, United24 – найкращим рекламодавцем та брендом. Вітаємо переможців та всіх фіналістів!
Ми щиро вдячні Всеукраїнській рекламній коаліції за організацію цієї важливої маркетингової події та усім присутнім компаніям за цікавий досвід! Продовжуємо просувати стандарти високої ефективності в маркетингу для розвитку українського бізнесу!