3 жовтня у Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулася надзвичайно важлива подія, яка відкрила новий напрямок в нашій компанії та відзначилася своєю унікальністю. Рекламний холдинг Megapolis організував і успішно провів свій перший закритий бізнес-захід для друзів і партнерів - Megapolis ID.
Назва бізнес-заходу Megapolis ID розроблена не випадково. Вона містить у собі глибокий сенс, віддзеркалює сутність та місію рекламного холдингу Megapolis. Понад 20 років ми працюємо у сфері OOH і транзитної реклами над ефективним вирішенням бізнес-задач кожного нашого клієнта, визначаємо його потреби та допомагаємо ідентифікуватись брендам і компаніям у бізнес-середовищі.
"ID" в даному контексті — це не просто абревіатура, але й ключове поняття, яке розкриває не лише ідею заходу, а також і наш підхід до ведення бізнесу в цілому. Це перш за все ідентифікація компанії та її унікальність. Це ідентифікування основних меседжів про компанію: візії, місії, цінностей і позиціювання. Упродовж усього заходу ми розкривали не лише свою ідентичність і прагнення постійного руху вперед (прагнення недосяжної ідеальності, яке і є стимулом не зупинятися), а також висвітлювали аналогічний підхід до ведення бізнесу, принципи партнерства та сприяння розвитку діяльності компаній наших клієнтів. Занурюючись у світ "Megapolis ID", гості відкрили для себе масштаб холдингу: великий спектр рекламних послуг та напрямків, багато цікавих інноваційних ідей і можливостей створити унікальну ідентичність свого бізнесу чи проєкту.
Ніхто інший так не розповість про ідентифікацію Megapolis, як ці дві яскраві та значущі для нашої рекламної компанії постаті: Ольга Васильєва, керівна партнерка та chief commercial officer рекламного холдингу Megapolis, та Сергій Кирій, chief sales officer холдингу, який з початком повномасштабного вторгнення в Україну вступив у лави ЗСУ та наразі стоїть на захисті нашої країни. Саме вони дали старт події та своїми щирими емоційними виступами відкрили програму заходу, підкреслюючи важливість і значущість бізнес-заходу для подальшого розвитку холдингу.
Спікери для Megapolis ID були обрані з різних галузей та сфер впливу з метою надати учасникам заходу найбільший спектр знань, інсайтів, практичних порад і поглядів на сучасну бізнес-сферу.
- Одним із ключових спікерів став Віктор Іванченко, керівник департаменту R&D рекламного холдингу Megapolis. Виступ Віктора був присвячений трендам та викликам ринку OOH-реклами в Україні та світі. Віктор поділився інсайтами щодо того, як бізнесу адаптуватися до швидко змінюваного середовища та визначити своє місце в цьому процесі.
- Володимир Соболев, директор з маркетингу в компанії "Ковальська". Володимир володіє вражаючим досвідом у маркетингу. Його виступ "Як маркетингу створювати додану цінність за умов, коли ринок впав у 10 разів?" допоміг учасникам зрозуміти, як зберегти конкурентоспроможність у кризових умовах.
- Андрій Длігач, засновник Advanter Group і міжнародної бізнес-спільноти Board, розглянув тему "Нового маркетингу в нових умовах: як будувати маркетингову стратегію від виживання до прориву". Його виступ допоміг долучити гостей до розмови про майбутнє маркетингу та створення ефективних стратегій для розвитку бізнесу.
- Олександр Кучеренко, член наглядової ради Academy DTEK і директор DTEK B.V., представив тему "Краща версія Лідера та Команди". Яскрава доповідь та ефективна комунікація Олександра з присутніми в режимі діалогу допомогла гостям максимально залучитися в дискусію, розкрити тему лідерства та зрозуміти, як будувати успішні команди в нових умовах ринку та бізнесу.
Такий мікс професійних експертів зробив подію надзвичайно цікавою та допоміг нам найточніше висвітлити можливості для розвитку, показати різні шляхи подолання викликів, а також поділитися цінним закордонним досвідом, який може бути корисним для українських компаній.
Війна в Україні наштовхнула безліч бізнесів на вагомий крок до міжнародної експансії. Ми не могли обійти цю важливу тему та використали її для панельної дискусії. Модератором виступив відомий маркетолог, підприємець та інвестор, засновник маркетингової агенції Fedoriv Agency та керівник Vesna Capital Investment Fund - Андрій Федорів.
Про перспективи, можливості та досвід українського бізнесу за кордоном говорили з видатними представниками українського бізнесу, які вже досягли значного успіху у цій сфері. Зкрема, інсайтами поділились:
- Олександр Конотопський, CEO Ajax Systems та згідно з рейтингом Forbes Ukraine, посідає 20-те місце серед найбагатших людей України;
- Олена Плахова, директорка з управління репутацією та член ради директорів групи компаній "Нова пошта";
- Юрій Голянич, генеральний менеджер напряму Household & International Business корпорації Біосфера.
Панельна дискусія на Megapolis ID дозволила нашим гостям дізнатися більше про можливі виклики, потенціал, особливості та складнощі для українського бізнесу за кордоном. Сподіваємося, що виступи учасників дискусії надихнули їх на нові досягнення, креативні підходи, розширення мислення та масштабування бізнесу.
Мегаполіс - це символ сучасності, це велике місто, яке стрімко зростає. Так і наш рекламний холдинг: ми рухаємося вперед і допомогаємо іншим рости, працюючи разом. Сучасний світ - це світ діджиталізації, і наш захід був відображенням цієї сучасності. Протягом всього дня, гостей чекали захоплюючі активності, які не обмежувалися лише зонами нетворкінгу, а також здійснювалися на сцені між виступами спікерів. Ці заходи не лише розважали, а й надихали гостей на нові ідеї, допомагаючи їм легше орієнтуватися в цьому мегаполісі можливостей і викликів. Особливу увагу було приділено активності з використанням штучного інтелекту (а саме нейромережі Midjouney), де гості могли протестувати, як це працює та створити власну рекламу майбутнього.
Офіційна частина "Megapolis ID" завершилася довгоочікуваним розіграшем спеціального подарунка. Щасливий переможець отримав 1 мільйон гривень для розміщення реклами на LED-екранах Києва, топ-ефективних носіях, які забезпечують якісну та вдалу реалізацію рекламної кампанії.
Зібравши разом кращих українських бізнес-діячів, ми продемонстрували важливість і необхідність підтримки та розвитку бізнесу в умовах сьогодення. Зокрема, розглянули шляхи подолання кризових ситуацій, поділилися досвідом і досягненнями, розібрали можливі перспективи для просування брендів в Україні та за кордоном. Крім того, ми надали учасникам можливість не тільки слухати лекції від провідних експертів, але й активно обмінюватися думками та ідеями, порушувати актуальні питання та шукати рішення в живій дискусії.
Megapolis ID став не лише подією для отримання нових інсайтів, але і часом для бізнес-нетворкінгу, де кожен гість міг знайти нових партнерів, дізнатися про можливості спільних проєктів та розширити свої бізнес-контакти. Важливу роль у створенні атмосфери продуктивності відіграв професійний ведучий Володимир Андрієвський, що відмінно підтримував динаміку події та сприяв активній комунікації між учасниками.
Ми щиро вдячні Fairmont Grand Hotel Kyiv за чудове та атмосферне місце, де відбувся наш захід. Їхня гостинність і висока якість обслуговування допомогли створити неперевершену атмосферу. Особлива подяка агенції з організації та проведення заходів We Make Fun, яка відразу зрозуміла задачу на етапі брифу, вдало розробила концепцію Megapolis ID і професійно організувала захід. Безмежна вдячність нашим колегам - команді виробництва реклами, яка віддала максимум своєї MEGA енергії та вмінь у виготовлення всіх необхідних конструкцій, що були використані для бізнес-заходу.
Дякуємо всім, хто відвідав наш захід! Нехай ця подія стане відправною точкою у розбудові рекламної сфери в Україні та за її межами!