Український маркетплейс із придбання, продажу та оренди нерухомості DOM.RIA офіційно став DIM.RIA. Продукт змінив неймінг та логотип. «Від початку повномасштабної війни ми тримали економічний фронт. Головними нашими задачами була необхідність продовжувати надавати робочі місця, сплачувати податки, донатити та підтримувати українських військових. І ще тоді ми запустили процес щодо зміни назви продукту, аби вкотре підкреслити, що наш продукт український і створений українцями. Після закріплення усіх юридичних моментів, пов’язаних зі зміною торгової марки, що зайняло тривалий час, готові офіційно заявити, що DOM.RIA відтепер DIM.RIA», – коментує маркетинг-директор та член правління компанії RIA.com Сергій Молдаховський.
Джерело: mmr.ua
Effie — це глобальний форум, який веде, надихає та підтримує як саму практику, так й практиків маркетингової ефективності. Нагороди відкриті для всіх агентств і брендів, які хочуть отримати визнання за їхні найефективніші маркетингові зусилля, які зробили зміни в суспільстві та досягли реальних, вимірних результатів. Цьогорічний старт прийому конкурсних робіт з 8 травня. У межах співпраці організаторів Effie Awards Europe та ВРК як організатора Effie Awards Ukraine, цьогорічна участь українських робіт на європейському конкурсі буде мати спеціальні умови – безкоштовна участь до першого дедлайну (до 31 липня).
Джерело: mmr.ua
«Українська команда Inditex щомісяця обговорює з центральним офісом можливість повернення в Україну і чекає, коли їм нададуть можливість відкритися», – говорить Forbes голова Української ради торгових центрів (УРТЦ) М. Гаврюшин, який спілкується з головним офісом Inditex. Іспанський ритейл-гігант, якому належать популярні бренди Zara, Bershka, Stradivarius, P&B, Massimo Dutti, зупинив свою роботу в Україні з початком повномасштабної війни. Якщо Inditex прийме рішення про відкриття, то підготовка може початися з липня і займе місяць, каже Гаврюшин. Тоді відкритися торгові точки можуть «у вікні» з серпня по листопад, вважає він.
Джерело: sostav.ua
Компанія Factum Group Ukraine в межах регулярного соціологічного моніторингу YOUкраїна провела кількісне дослідження на тему «Корупція. Погляд громадян». На думку населення України протидія корупції є пріоритетом №1 для реформування країни. 81% опитаних вважають, що боротьба з корупцією є однією з 5-ти найбільш пріоритетних задач із 14 перелічених в запропонованому списку. У рейтингу актуальності вона випереджає реформу медицини, судову реформу, реформу освіти, пенсійну реформу, а також реформу армії. На думку населення причини корупції: відсутність відповідальності та безкарність корупціонерів через непрацюючі закони та судову систему (38% опитуванних); корумпованість самої влади (18%); є самі громадяни (14%); людська жадібність (11%) та бідність населення (8%).
Джерело: sostav.ua
Українська кофаундингова IT-компанія Genesis посіла перше місце у рейтингу найкращих роботодавців воєнного часу за версією видання Forbes Ukraine. Це перше дослідження вітчизняного ринку роботодавців під час війни, яке стало наймасштабнішим в історії рейтингу Forbes — участь у ньому взяли 28 663 респондентів. Genesis вперше брав участь у рейтингу роботодавців та набрав 87 балів зі 100 можливих. Максимальну оцінку компанія отримала в категоріях «Можливості для розвитку», «Відчуття захисту» та «Соцпакет».
Джерело: mmr.ua
Платіжна система Нової пошти – NovaPay - отримала розширену ліцензію Національного банку України, яка дозволить надавати нові послуги фізичним особам і бізнесу: відкривати та обслуговувати рахунки приватних і корпоративних клієнтів; випускати картки до рахунків фізичним особам; здійснювати еквайринг, тобто безготівковий прийом платежів, для бізнесу; забезпечувати перекази без відкриття рахунку; кредитувати; приймати гроші на рахунок і видавати їх тощо. Відповідне рішення регулятор ухвалив 28 квітня 2023 року, інформує пресслужба пошти.
Джерело: sostav.ua
На КМФР 2023 зареєстровано 1025 роботи, що на 25% більше, ніж минулого року. Як і торік, основна частина робіт надійшла з України. Загальна кількість країн-учасниць становить 33 країни. Найбільше конкурсних робіт від іноземних учасників надійшло з Франції, Грузії та Латвії. Найчисленнішим конкурсом цього року став конкурс PEACE, створений для робіт та кампаній, які протидіють війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства, включно з сьогоденною війною в Україні. Суддівський процес розпочато 3 травня. Імена переможців будуть анонсовані в кінці місяця.
Джерело: mmr.ua
Продажі iPhone компанії Apple Inc. відновилися минулого кварталу, що допомогло найдорожчій компанії світу перевершити прогнози щодо прибутків і пережити загальногалузевий спад, який зашкодив більшій частині її продуктової лінійки, пише Bloomberg. Загальний дохід компанії у другому фінансовому кварталі становив $94,8 млрд, прозвітувала Apple у четвер, що перевищило прогноз аналітиків на рівні $92,6 млрд. Хоча продажі впали на 2,5% за цей період, компанія попереджала інвесторів, що падіння буде приблизно вдвічі більшим. Такі результати свідчать про те, що Apple починає оговтуватися від спаду, який охопив як комп’ютерну, так і смартфонобудівну галузі.
Джерело: sostav.ua
Власні торгові марки (ВТМ або Private Label) в рітейлі – дуже поширена практика. Як у світі (зокрема, в Європі) так і в Україні. Майже кожна роздрібна мережа має кілька ВТМ, які охоплюють від кількох десятків чи сотень до тисяч товарних позицій. Здебільшого це продуктові товари, засоби для догляду та гігієни, аптечний асортимент (чаї та БАДи), побутова та будівельна техніка, корм для тварин та багато іншого. Private Label має дуже хороші позиції на європейських ринках (за даними Gfk). Так, у 11 країнах Європи ВТМ у ритейлі перевищують 30%, а в 4 країнах – навіть 40%. Дослідження показують, що у кризових умовах переважно ВТМ стають вибором споживача. Що пояснюється саме доступністю товарів та послуг. Зі зростанням інфляції, власні торгові марки допомагають споживачам боротися зі зростанням витрат.
Джерело: delo.ua
Запитали, як це працює, в українських брендів Gunia, Guzema, Zavod і Anoeses. Вийшла історія про те, як у Guzema замовляли ювелірні прикраси з підвалу в окупованому місті, військові стали цільовою аудиторією Zavod, а у бренду еротичного одягу Anoeses почав зростати український ринок. Також дізналися, чому Gunia довелося шукати нову глину для виробництва кераміки; які нові правила комунікації з’явилися у виробників non essential продуктів; і як довелося пристосовувати бізнес-процеси до нових реалій. Більше читайте у статті.
Джерело: the village