logo
6 в кубі - формула успіху комплексного розміщення COLLISTAR.
Зображення не існує
6 в кубі - формула успіху комплексного розміщення COLLISTAR.

«Краса вимагає жертв ...»? Та ні, звичайно! Краса вимагає уваги і догляду. І ось тут до нас на допомогу приходить професійна косметика, якість якої перевірена роками і жителями багатьох країн. Косметичний бренд Collistar - відома італійська торгова марка, яка динамічно розвивається і підкорює своєю ефективністю вже 40 країн світу, включно з Україною. Унікальні і дієві лінії продуктів по догляду за обличчям і тілом стали відмінним рішенням для усунення проблем і підтримки краси і здоров’я, як жінок, так і чоловіків.
Як в інтенсивному життєвому ритмі привернути увагу і донести мету рекламної кампанії максимально ефективно і швидко активним і зайнятим людям?
Як не загубитися в потоці інформації і бути першим серед конкурентів?

Це були головні питання по рекламному прояву для ТМ Collistar, які виникли перед співробітниками холдингу «Мегаполіс».

Для здійснення рекламної кампанії ТМ Collistar використовувалися кращі центральні локації і конструкції зовнішньої реклами міст Києва і Харкова. Розміщення в даних місцях, за рахунок відмінного огляду і основних транспортних перетинів, дозволяє охопити широку аудиторію, як проїжджаючих водіїв і пасажирів, так і звичайних перехожих. Охоплення транспортних засобів в місцях розміщення в Києві сягає 160 тис., в Харкові - 33 тис. Для представлення рекламного сюжету були задіяні:

  • 6 беклайтів (8*4) у Києві;
  • 6 LED-панелей у центрі Києва;
  • 6 LED-экранів у центрі Харкова.

Погодьтеся, навряд чи ви будете дивитися рекламний ролик по телевізору, а ось в пробці в годину пік на великих екранах – це саме те, що привертає вашу увагу.
 

Зображення не існує

Відповідно, розміщення на LED-панелях і екранах  — це відмінна можливість для бренду бути побаченим. Завдяки злагодженій роботі команди співробітників холдингу «Мегаполіс» нам вдалося виконати всі поставлені завдання, підібрати оптимальні рішення, узгоджені з замовником і отримати очікуваний результат. Реалізована рекламна кампанія передає всю масштабність бренду Collistar, грамотно створений і продуманий сюжет не тільки сприяє залученню уваги потенційних покупців, а й чітко вказує на головні переваги представленого продукту і локації, де можна його придбати офіційно, а кожне з місць розташування сприяє великому охопленню потенційних клієнтів.
Будьте попереду разом із рекламним холдингом «Мегаполіс»!

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості