logo

Реклама та бізнес Червень 2023 р.
Медійна реклама: не лише брендинг, але і миттєві результати

Агентство newage. вже давно вміє відстежувати відтерміновані ефекти медійної реклами та відповідно її оптимізувати. Завдяки цьому ми навчились вплітати медійні кампанії в комплексну стратегію просування так, щоб кожна інвестиція в медійку поверталась конверсіями й прибутком рекламодавця. Про конкретні кейси, як це робити, у статті.

 

Джерело: sostav.ua

Зображення не існує
Головне в продажах OOH-реклами та запорука успіху на спадному ринку, — експертна думка

Пет О’Доннелл, експрезидент американського оператора YESCO Outdoor Media, розповідає про важливість побудови партнерських відносин із клієнтами, про те, що вважає головним в продажах цього медіа та як досягати успіху в економічно несприятливому середовищі.

Джерело: out-of-home.ua

Зображення не існує
Досвід Нової пошти. Шість питань про міжнародну експансію

В'ячеслав Климов, співвласник Нова пошта та президент Спілки українських підприємців, спираючись на власний досвід, сформулював відповіді на шість найпоширеніших запитань про вихід на закордонні ринки.

Джерело: biz.nv.ua

Зображення не існує
Дохід від реклами з використанням нейромереж може досягти $192 млрд до 2032 року

Річний дохід від цифрової реклами, створеної за допомогою нейромереж, досягне $192 млрд до 2032 року, а дохід від оренди серверів ШІ може досягти $134 млрд, йдеться у звіті Bloomberg Intelligence.

Джерело: trademaster.ua

Зображення не існує
У Києві цього року відбудеться форум інтернет-діячів iForum

Найбільша IT-конференція України, iForum, цього року відбудеться у Києві, у Міжнародному виставковому центрі. Серед напрямів: Military Tech; E-commerce; Україна майбутнього; Реклама і просування; Стартапи; Блокчейн; Штучний інтелект та інші.

Джерело: 2023.iforum.ua

 

Зображення не існує
DOOH-реклама, як сумління нашого часу

Мартін Фіррелл, британський митець в жанрі паблік-арт, що багато співпрацює із міжнародними операторами OOH-реклами, вважає наше медіа найпрозорішим. А ще — мовником суспільних інтересів.

Джерело: out-of-home.ua

Зображення не існує
«Ми вилізли з теплої ванни в Україні і пішли на холодні ринки». Як українським компаніям пробити стіну закордонного бізнесу. Досвід засновника креативної агенції Fedoriv Group Андрія Федоріва.

Читайте головне з розмови редактора-засновника Forbes Ukraine Володимира Федоріна та Андрія Федоріва про те, що очікує на українських підприємців при виході на закордонні ринки.

Джерело: forbes.ua

Зображення не існує
Законопроєкт «Про рекламу»: як зміниться індустрія?

Як зміниться розробка рекламного продукту і процесу його споживання? Які тенденції внесе євроінтеграційний законопроєкт? Семен Соха, СЕО Matis&Mary і Clever Study, про важливі оновлення, які вже впливають на рекламну діяльність.

Джерело: detector.media

Зображення не існує
Репортаж PRIME Group з міжнародного конгресу з OOH-реклами у 2023 р.

На початку червня в Лісабоні відбувся 62-й конгрес Всесвітньої організації OOH-реклами (WOO). Делегація оператора зовнішньої реклами PRIME Group відвідала подію і підготувала огляд основних тез, які озвучувались з головної сцени галузі OOH-реклами.

Джерело: out-of-home.ua

Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості