Агентство newage. вже давно вміє відстежувати відтерміновані ефекти медійної реклами та відповідно її оптимізувати. Завдяки цьому ми навчились вплітати медійні кампанії в комплексну стратегію просування так, щоб кожна інвестиція в медійку поверталась конверсіями й прибутком рекламодавця. Про конкретні кейси, як це робити, у статті.
Джерело: sostav.ua
Пет О’Доннелл, експрезидент американського оператора YESCO Outdoor Media, розповідає про важливість побудови партнерських відносин із клієнтами, про те, що вважає головним в продажах цього медіа та як досягати успіху в економічно несприятливому середовищі.
Джерело: out-of-home.ua
В'ячеслав Климов, співвласник Нова пошта та президент Спілки українських підприємців, спираючись на власний досвід, сформулював відповіді на шість найпоширеніших запитань про вихід на закордонні ринки.
Джерело: biz.nv.ua
Річний дохід від цифрової реклами, створеної за допомогою нейромереж, досягне $192 млрд до 2032 року, а дохід від оренди серверів ШІ може досягти $134 млрд, йдеться у звіті Bloomberg Intelligence.
Джерело: trademaster.ua
Найбільша IT-конференція України, iForum, цього року відбудеться у Києві, у Міжнародному виставковому центрі. Серед напрямів: Military Tech; E-commerce; Україна майбутнього; Реклама і просування; Стартапи; Блокчейн; Штучний інтелект та інші.
Джерело: 2023.iforum.ua
Мартін Фіррелл, британський митець в жанрі паблік-арт, що багато співпрацює із міжнародними операторами OOH-реклами, вважає наше медіа найпрозорішим. А ще — мовником суспільних інтересів.
Джерело: out-of-home.ua
Читайте головне з розмови редактора-засновника Forbes Ukraine Володимира Федоріна та Андрія Федоріва про те, що очікує на українських підприємців при виході на закордонні ринки.
Джерело: forbes.ua
Як зміниться розробка рекламного продукту і процесу його споживання? Які тенденції внесе євроінтеграційний законопроєкт? Семен Соха, СЕО Matis&Mary і Clever Study, про важливі оновлення, які вже впливають на рекламну діяльність.
Джерело: detector.media
На початку червня в Лісабоні відбувся 62-й конгрес Всесвітньої організації OOH-реклами (WOO). Делегація оператора зовнішньої реклами PRIME Group відвідала подію і підготувала огляд основних тез, які озвучувались з головної сцени галузі OOH-реклами.
Джерело: out-of-home.ua