logo
“Мавка” на LED-екранах: крута анімація від Animagrad на кращих digital-носіях столиці

Відійти від реальності та знайти свій промінь світла в темряві війни є важливою необхідністю сьогодні для кожного з нас. Велику роль у цьому відіграють культура та мистецтво, бо саме вони є невід'ємною частиною життя кожної людини та всього народу в цілому. Навіть у складних умовах війни, коли люди змушені боротися за своє життя та свободу, всі потребують мистецтва, бо в ньому сила, надія та віра в завтрашній день.

 

Зображення не існує

Рекламний холдинг Мегаполіс разом зі студією Animagrad (FILM.UA Group) реалізували успішну рекламну кампанію на кращих LЕD-екранах столиці, яка була присвячена саме такому культурному проєкту. У рамках кампанії, на 9 топових цифрових носіях Києва, транслювалися яскраві сюжети про вихід нового анімаційного фільму "Мавка. Лісова пісня", який з перших днів прокату захопив увагу глядачів у різних куточках нашої держави, і поза її межами. В основі мультфільму лежить п'єса відомої української письменниці Лесі Українки "Лісова пісня". Окрім захопливої та надзвичайно професійно реалізованої 3D-анімації, глядачі з цікавістю сприйняли й озвучення фільму. За образами казкових героїв вони чули знайомі їм голоси українських артистів.

Ця кампанія стала важливим кроком для FILM.UA Group в популяризації їх нового фільму, особливо, у період війни в Україні. Ми знову продемонстрували світовій спільноті незламний дух українського народу, який, попри складні обставини, продовжує працювати та якісно творити. Понад 80 країн світу зможуть у цьому переконатися й самі, адже з 2 березня стартував широкий міжнародний кінотеатральний прокат мультфільму.

 

Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Реклама на LED-екранах столиці забезпечила "Мавці":

  • охоплення широкої аудиторії людей, які проходили/проїжджали повз рекламні носії з сюжетом;
  • посилення зацікавленості фільмом. Яскраві уривки з мультфільму "Мавка" стимулювали інтерес і бажання переглянути весь фільм;
  • підвищення визнання бренду. Рекламна кампанія дозволила компанії Film UA привернути увагу до своєї роботи та збільшити популярність свого бренду.

Робота FILM.UA Group, зокрема їх новий мультфільм "Мавка. Лісова пісня", стала яскравим прикладом того, що важливо продовжувати знімати, випускати та показувати фільми під час війни. Це надихає глядачів, допомагає подолати негативний вплив війни на психіку та зберігає культурну спадщину нашого народу. А ви вже бачили "Мавку"? Якщо ні, то мерщій до найближчого кінозалу! Обіцяємо, що ви не пошкодуєте про жодну хвилину, витрачену на перегляд цього шедевра анімації ? 

 

Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості