-
Новини
2
-
Щоденні маршрути можуть бути більше, ніж просто переміщенням із точки А в точку Б. Це ще й нагода нагадати, хто ми — у щоденному русі між станціями, між справами, між думками.
«Пізнавай українське» — спільний проєкт Megapolis+ і Zagoriy Foundation
-
Слово «копійка» ми чуємо з дитинства, але воно ніколи не було нашим. Це чужий символ, що випадково залишився у щоденному вжитку. Сьогодні настав час його замінити. «Шаг» — автентична українська назва, з історією, яка тягнеться ще з XVII століття.
Ми долучилися до інформаційної кампанії «Повертаючи шаг, ми повертаємо себе»
-
«Black Cloud» — інсталяція, що символізує невидимі загрози: ті, що довго лишаються у повітрі, поки не з’являться прямо перед нами.
GET READY! Як ми підтримали проєкт Black Cloud, що представить Україну на Burning Man
-
У Києві з’явився новий, високоефективний рекламний майданчик — медіафасад на ТРЦ Ocean Mall.
Найбільший у портфелі: новий медіафасад Megapolis+ на Ocean Mall
-
-
Портфоліо
3
-
Як ми розміщували DOOH по всьому Києву
INTERTOP знову на маршруті
-
Історія про кота, який пройшовся містами — від листівок до трамваїв
Як «Мяу!» повернувся на вулиці міст
-
як ми зробили для GALAX кампанію, яка дійсно захоплює
Креативна реклама, що працює
-
Рекламна кампанія для «Нової Пошти» у Польщі
Відправляй турботу додому
-