Ні дня існування без транспорту в сучасному світі. Щодня мільйони людей в Україні користуються послугами наземного транспорту: автобусами, тролейбусами, трамваями, маршрутними таксі. Аудиторія пасажирів складається в середньому з людей 25-45 років, середнього рівня заробітку, які 10-30 хвилин свого часу проводять тільки в одній поїздці. Креативні ідеї сучасного дизайну і правильне розміщення рекламних матеріалів гарантують конвертацію цієї широкої аудиторії в ваших постійних клієнтів. Ефективність реклами на транспорті давно перевірена. Відомо, що кожен третій-п’ятий житель великого міста завжди звертає на неї свою увагу. Саме тому даний вид просування знаходиться на одному рівні з інтернет-рекламою, залишивши позаду себе газети, журнали і радіо. Грамотне використання реклами на громадському транспорті – це гарантія вдалого і постійного збільшення кількості потенційних клієнтів.
Транспортна реклама найбільш вигідна завдяки можливості широкого охоплення аудиторії відносно як віку, так і рівня заробітку. Такий вид реклами доступний для огляду, і зі сторони перехожих, і для водіїв, проїжджаючого повз транспорту, і, безпосередньо, – для самих пасажирів. Віддаючи перевагу розміщенню реклами на автобусі, тролейбусі, трамваї чи маршрутці, враховуються такі переваги:
Пропонуємо такі основні формати реклами на транспорті:
- повне зовнішнє брендування громадського транспорту (великогабаритний і малогабаритний транспорт);
- часткове зовнішнє брендування;
- брендування заднього борту (великогабаритний і малогабаритний транспорт);
- розміщення листівок у салонах транспортних засобів;
- брендування корпоративного транспорту.
Кожен підхід при створенні певного формату носить індивідуальний характер. Фахівці креативного відділу допоможуть згенерувати і втілити ваші ідеї, використовуючи не тільки всі найсучасніші рішення по дизайну і розміщенню площин, а й з огляду на особливості торгового ринку певного міста або частини міста. Познайомитися з роботою відділу ви можете в розділі «Дизайн». Рекламний холдинг «Мегаполіс» – це швидкість виконання, якість матеріалів, творча і правильна реалізація проектів. А також – найвигідніші ціни на рекламу в транспорті. Детальніше, як ми працюємо, можна подивитися в розділі «Послуги».
Брендування громадського транспорту – це один з кращих методів зовнішньої реклами за співвідношенням ціна/якість.
Холдинг «Мегаполіс» має прямі господарські договори з основними комунальними транспортними підприємствами і приватними автопарками по всій Україні, завдяки чому кожен наш клієнт отримує максимально швидко виконане замовлення і кращі ціни на рекламу на транспорті.
Основні формати розміщення:
- повне зовнішнє брендування. Повністю заклеюються борти з максимально можливим заклеюванням вікон (зазвичай поверхня вікон заклеюється не більше, ніж на 30-40%) транспортного засобу;
- часткове зовнішнє брендування. В основному, використовується в регіонах, де з тих чи інших причин заборонено повне закривання рекламним матеріалом бортів.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
- можливість таргетованої реклами по певній місцевості;
- присутність рекламного повідомлення в центральній частині міста, де є обмеження по використанню великих форматів;
- рекламний сюжет знаходиться в постійному русі, чим приваблює до себе увагу інших учасників дорожнього руху (пішоходів, водіїв, пасажирів);
- велика площа для розміщення матеріалу, що просувається;
- низька вартість рекламного контакту.
Одним з найбільш популярних і сучасних видів носіїв транспортної реклами є транспорт підприємств і організацій, а також – особистий транспорт. Брендування корпоративного транспорту дозволяє, як охопити максимум аудиторії потенційних клієнтів, так і значно підвищити впізнаваність продукту або послуг своєї компанії.
Співробітники холдингу «Мегаполіс» мають величезний досвід реалізації проєктів будь-якої складності – від часткового брендування легкового автомобіля до повної затяжки великого автобуса. Також є власні бригади висококваліфікованих поклейщиків у Києві та в усіх обласних центрах нашої країни.
- відсутність постійних витрат на рекламну кампанію і термінів експонування. Матеріал, а саме плівка, що використовується при брендуванні транспорту – міцний, довговічний, стійкий до негативного впливу навколишнього середовища;
- широке охоплення аудиторії. Реклама на корпоративному транспорті працює, де б не знаходився автомобіль. Яскраві сюжети привертають до себе увагу, як водіїв, так і пішоходів;
- широке територіальне охоплення. Брендування корпоративного транспорту дає найширші можливості по територіальним охопленням;
- хороша можливість для формування і просування іміджу бренду або торгової марки.
Розміщення листівок всередині транспортних засобів – один із найякісніших і недорогих видів рекламного просування, що спрямований на користувачів громадського транспорту. Великий щоденний пасажиропотік дає гарантію, що розміщену рекламу побачить значна кількість потенційних клієнтів. Крім автобусів і маршрутних таксі, розміщення можливо і в міському електротранспорті: тролейбусах і трамваях багатьох міст України.
Особливості носія:
- підходить як для точкового покриття окремих районів міста, так і для масового розміщення одночасно у великій кількості транспортних засобів;
- низька вартість контакту;
- охоплення активної частини населення;
- високі показники ефективності реклами.