Послугами залізниці щодня користуються сотні тисяч людей: чи то на довгі дистанції, чи на короткі, по місту або передмістям. Розмаїта авдиторія, тривалий візуальний контакт, обмежена кількість рекламних носіїв — все це робить поїзди чудовим місцем для бренд-комунікації. Ми можемо створити і розмістити твою рекламу будь-де. Міжміські поїзди, «Інтерсіті», приміські поїзди, Київська міська електричка — є все. Формати? Повний асортимент: постери, наліпки, монітори всередині вагонів, можемо навіть забрендувати весь потяг.
-
1,8
млн пасажирів на місяць мандрують поїздами дальнього прямування.
-
4
млн пасажирів на місяць користуються приміськими поїздами.
-
450K
пасажирів на місяць обирають «Інтерсіті».
Реклама в поїздах охоплює величезну авдиторію різних людей. Є ті, хто щоденно їздять на роботу, студенти, що постійно мандрують між домом і навчанням, туристи, які використовують залізницю для подорожей по країні чи за кордон, місцеві жителі. Реклама в поїздах дозволяє регулярно та багаторазово з’являтися перед очима цих людей. Якщо ти щодня бачиш одну і ту ж рекламу в поїзді, яким їздиш на роботу, вона краще врізається в пам’ять.
ЯК МИ ПРАЦЮЄМО
м✺же
цікавити
-
Які основні види реклами в поїздах?
Вибір форматів реклами в поїздах досить широкий: можна вибрати між листівками на стінах і дверях, наліпками на різних поверхнях, цифровими моніторами всередині вагонів, а також повним зовнішнім брендуванням поїзда.
-
Скільки коштує реклама в поїзді?
Вартість реклами в поїздах залежить від обраних форматів, кількості площин і тривалості кампанії. Для отримання точних цін краще звернутися безпосередньо до нас.
-
Хто є авдиторією реклами в поїздах?
Авдиторія поїздів широка й розмаїта. Це люди різного віку, соціального статусу й інтересів. Від тих, хто щодня дістається залізницею на роботу, до тих, хто користується нею лиш час від часу.
-
Для яких задач добре підходить реклама в поїздах?
Реклама в поїздах універсальна й підходить для вирішення найрізноманітніших комунікаційних завдань. Вона ефективна як для національних, так і локальних кампаній. Розкажи нам, якого результату прагнеш, і ми розробимо відповідний медіаплан.
-
В чому сильні сторони реклами в поїздах?
Чи не найбільша перевага — вона забезпечує тривалий візуальний контакт. У пасажирів вдосталь часу детально розглянути рекламу, до того ж вона розміщується в таких місцях, щоб якомога частіше траплятися на очі. Також реклама в поїздах завжди виглядає якісно і гарно освітлена.