УкрАнгл
Послуги
Почати співпрацю з нами
logo
Реклама на наземному громадському транспорті
Транспорт

Реклама на громадському транспорті — один з найбільших напрямків зовнішньої реклами, а саме — транзитної. Це розміщення всередині та зовні автобусів, трамваїв, тролейбусів та маршруток. Великий бренд починається з маленьких кроків — локальної реклами. Реклама на транспорті працює на всіх рівнях: місто, регіон, країна. Якщо місцеві знають і довіряють бренду, далі буде легше рости на національному рівні. 

Аудиторія:  
Реклама на транспорті охоплює близько 80% міського населення у великих містах України, таких як Київ, Львів, Дніпро та Одеса. 

  • Пасажири — розглядають рекламу, коли їдуть у транспорті. 

  • Пішоходи — бачать рекламу на зупинках і під час руху транспорту. 

  • Водії й інші пасажири — помічають рекламу на дорогах міста. 

  • Місцеві — бачать рекламу вздовж маршрутів. 

  • Туристи — помічають рекламу, гуляючи містом. 

  • Мобільна і всюди:може з’являтись там, де носії зовнішньої реклами заборонені — в центральних та історичних частинах міст.
  • Широке охоплення:рекламу бачать пасажири, водії та пішоходи.
  • Багаторазовий контакт:реклама зустрічається кілька разів на день, її неможливо пропустити чи заблокувати.
  • Тривалий контакт: пасажири мають багато часу, щоб ознайомитись з рекламою протягом поїздки.
  • Географічний таргетинг:можна донести меседж до аудиторії на конкретній локації, навіть у віддалених районах.
  • Помітність і різноманітність:багато форматів, навіть повне брендування.
  • Вартість:вигідніші ціни, ніж на ТВ чи в медіа.

Формати реклами на наземному громадському транспорті:  

Зовнішні  

  • Повне брендування   

  • Часткове брендування (задній борт, заднє вікно, часткове брендування бортів)  

Внутрішні  

  • Листівки  

  • Монітори  

Що потрібно, щоб розмістити рекламу на транспорті:
  • Обрати ціль: підвищити впізнаваність, сформувати її або донести інформацію про певну акцію, товар чи послугу. 
  • Визначити аудиторію: де живуть, як часто користуються транспортом.  
  • Формати та локації: аналізуємо, як ефективніше донести повідомлення — забрендувати транспорт зовні, зсередини, використати монітори чи наліпки на вікна.  
  • Розробити креативну концепцію: формулюємо основне повідомлення, готуємо дизайн.  
  • Реалізація кампанії: розміщуємо рекламу, брендуємо транспорт.  
  • Коригування та оптимізація: зміна кількості носіїв, оновлення форматів.  
  • Оцінювання ефективності: аналізуємо, чи вдалося досягнути поставленої мети.  

Ми знаємося на зовнішній рекламі, працюємо з кращими медіаагенціями України та вміємо комунікувати з будь-якою аудиторією. Наша задача — донести ваше повідомлення в потрібний час та правильне місце. 

Брендування громадського транспорту – це один з кращих методів зовнішньої реклами за співвідношенням ціна/якість.

Холдинг «Мегаполіс» має прямі господарські договори з основними комунальними транспортними підприємствами і приватними автопарками по всій Україні, завдяки чому кожен наш клієнт отримує максимально швидко виконане замовлення і кращі ціни на рекламу на транспорті.

Основні формати розміщення:

  • повне зовнішнє брендування. Повністю заклеюються борти з максимально можливим заклеюванням вікон (зазвичай поверхня вікон заклеюється не більше, ніж на 30-40%) транспортного засобу;
  • часткове зовнішнє брендування. В основному, використовується в регіонах, де з тих чи інших причин заборонено повне закривання рекламним матеріалом бортів.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • можливість таргетованої реклами по певній місцевості;
  • присутність рекламного повідомлення в центральній частині міста, де є обмеження по використанню великих форматів;
  • рекламний сюжет знаходиться в постійному русі, чим приваблює до себе увагу інших учасників дорожнього руху (пішоходів, водіїв, пасажирів);
  • велика площа для розміщення матеріалу, що просувається;
  • низька вартість рекламного контакту.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Одним з найбільш популярних і сучасних видів носіїв транспортної реклами є транспорт підприємств і організацій, а також – особистий транспорт. Брендування корпоративного транспорту дозволяє, як охопити максимум аудиторії потенційних клієнтів, так і значно підвищити впізнаваність продукту або послуг своєї компанії.

Співробітники холдингу «Мегаполіс» мають величезний досвід реалізації проєктів будь-якої складності – від часткового брендування легкового автомобіля до повної затяжки великого автобуса. Також є власні бригади висококваліфікованих поклейщиків у Києві та в усіх обласних центрах нашої країни.

  • відсутність постійних витрат на рекламну кампанію і термінів експонування. Матеріал, а саме плівка, що використовується при брендуванні транспорту – міцний, довговічний, стійкий до негативного впливу навколишнього середовища;
  • широке охоплення аудиторії. Реклама на корпоративному транспорті працює, де б не знаходився автомобіль. Яскраві сюжети привертають до себе увагу, як водіїв, так і пішоходів;
  • широке територіальне охоплення. Брендування корпоративного транспорту дає найширші можливості по територіальним охопленням;
  • хороша можливість для формування і просування іміджу бренду або торгової марки.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Розміщення листівок всередині транспортних засобів – один із найякісніших і недорогих видів рекламного просування, що спрямований на користувачів громадського транспорту. Великий щоденний пасажиропотік дає гарантію, що розміщену рекламу побачить значна кількість потенційних клієнтів. Крім автобусів і маршрутних таксі, розміщення можливо і в міському електротранспорті: тролейбусах і трамваях багатьох міст України. 

Особливості носія:

 

  • підходить як для точкового покриття окремих районів міста, так і для масового розміщення одночасно у великій кількості транспортних засобів;
  • низька вартість контакту;
  • охоплення активної частини населення;
  • високі показники ефективності реклами.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості