Реклама на залізничних вокзалах — різновид транзитної реклами та інструмент маркетингової комунікації, ефективний завдяки розгалуженому залізничному сполученню. Вокзалами щодня користується величезна кількість людей. Характерною особливістю цієї аудиторії є зацікавлене ставлення до реклами, адже подорожі, зазвичай, супроводжуються очікуванням, і врятуватись від нудьги часто допомагає саме рекламний креатив.
Ми розміщуємо рекламу на 95 вокзалах із загальним пасажиропотоком близько 6 млн людей на місяць у дальньому та приміському сполученні.
Розміщуються в найбільш людних місцях: біля кас, при входах та виходах з вокзалу, поруч із розкладами руху поїздів чи інформаційними табло. Серед основних переваг — максимальне покриття (реклама з’явиться навіть на тих вокзалах, де немає інших рекламних конструкцій) та швидкість розміщення.
Носії 1,2×1,8 м всередині та зовні вокзалів. Внутрішні — у вестибюлях, касових залах, підземних переходах, залах очікування, на виходах з вокзалів. Зовнішні — на привокзальних площах з боку міста, перед входами до вокзалів, при виходах з вокзалу на платформи, біля зупинок громадського транспорту. Таргетування аудиторії за географією та соцдемом.
Носії 3×6 та 6×3 м на під’їздах до вокзалів, на їхній території та на фасадах вокзалів. Завдяки розмірам і вигідному розташуванню — біля зупинок громадського транспорту, стоянок таксі та місць, де збираються великі групи пасажирів — реклама добре помітна здалеку. Таргетування аудиторії за географією та соцдемом.
Носії різних розмірів всередині та зовні вокзалів. Всередині — в приміщеннях вокзалів та підземних переходах. Зовні — на фасадах вокзалів і господарських будівель та на парканах. Є можливість розмістити широкоформатні банери.
Будь-який об’єкт чи поверхня, на яку можна нанести плівку Oracal, може стати носієм реклами. Колони, арки, стіни, фризи, ескалатори, поручні, сходи, сидіння, підлога, підземні переходи, зони очікування таксі — перелік нескінчений. Така реклама добре помітна завдяки неочікуваним місцям розміщення.
Рекламні інсталяції, об’ємні фігури, брендзони, popup-магазини, фотозони, брендовані зарядні станції тощо. Задача таких форматів — вражати, адже позитивні емоції — запорука обізнаності та запам’ятовування. Нестандартні рекламні конструкції створюють приємний досвід взаємодії з брендом і є привабливим тлом для фотографування, що сприяє додатковому охопленню аудиторії в соцмережах.