УкрАнгл
Почати співпрацю з нами
logo
РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ В АЕРОПОРТУ ХАРКІВ
Реклама в аеропорту

Яким методом просування вам найкраще скористатися, щоб охопити найбільшу кількість аудиторії із середнім і вище середнього рівнем заробітку? Якісний і ефективний результат вам принесе реклама в аеропортах. Тут, звичайно, проводить багато часу в залах очікування категорія пасажирів середнього і високого класів. Це підприємливі люди, які відкриті до нових пропозицій і з особливою зацікавленістю поставляться до вашого рекламного матеріалу. Аеропорт «Харків» – найбільший міжнародний аеропорт на Сході України. Знаходиться в межах міста в 12 кілометрах на південь від центру. Пасажиропотік в рік становить приблизно 1 млн.чол. Скористайтеся унікальною можливістю і розмістіть свою рекламу в аеропорту «Харків», щоб отримати якісну конвертацію платоспроможної аудиторії в постійних клієнтів для вашого бізнесу.

Зображення не існує
Переваги реклами в аеропорту «Харків»

Розглядаючи переваги даного виду просування, можна з точністю зазначити, що вартість реклами в аеропорту «Харків» досить прийнятна у порівнянні з іншими маркетинговими методами. Серед головних переваг:

  • Продолжительность зрительного контакта пассажира с рекламным материалом
  • Ненав’язливість представленого сюжету;
  • Можливість таргетованої реклами, яка націлена на конкретну цільову аудиторію, а саме – пасажирів середнього класу і вище
  • Видимість площин з вашим рекламним матеріалом 24/7 в зв’язку з цілодобовою роботою аеропорту
  • Різноманітність носіїв для розміщення реклами: від звичайних до нестандартних типів

Реклама в аеропорту «Харків» – це ефективний рекламний хід для вашого бізнесу з метою широкого охоплення певної аудиторії населення нашої країни, і не тільки. Завдяки наявності власних носіїв в аеропорту «Харків», що належать холдингу «Мегаполіс», ваша компанія має можливість на реалізацію свого проєкту по кращим доступним цінам на рекламу в аеропорту «Харків».

Беклайт – має зовнішню схожість із білбордами. Головна їх відмінність полягає в тому, що беклайти мають внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і у темну пору доби. Реклама на беклайте в аеропорту – один із найефективніших брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.

Розміри носіїв можна переглянути в розділі "Адресна програма".

  • цілодобова робота носія;
  • завдяки яскравому підсвічуванню сюжет привертає увагу з великої відстані.
Зображення не існує

Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам вашим продуктом чи послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.

Для брендування в аеропорту “Харків” доступні:

  • брендування елементів інтер’єру пасажирського терміналу: ескалаторів, візків для багажу, колон в залах реєстрації і прильоту, конструктивних елементів терміналу;
  • брендування на прилеглій території: елементів на парковці, зовнішніх колон терміналу, частин фасаду і авіагейтів.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації;
  • для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі;
  • масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї. Чим більш незвичною буде подача – тим більше ймовірності, що подану інформацію запам’ятають з першого разу.
Зображення не існує
Зображення не існує

На сьогоднішній день одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.

Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
  • розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
  • високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
  • особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
  • контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
Зображення не існує

Реклама на відеостійках в аеропорту “Харків” – абсолютно унікальний формат. Велика частина їх знаходиться в галереї міжнародних вильотів. Тут пасажири проводять найбільшу кількість часу, в середньому – 2 години. Тільки уявіть – скільки охопленої аудиторії може отримати реалізована там рекламна кампанія.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зателефонувавши нашим менеджерам.

  • дозволом екрану і глибиною кольору можна передати соковиті тони. Ви не просто бачите картинку, а ніби переміщуєтесь на мить в іншу реальність;
  • динамічний рекламний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
Зображення не існує

У сучасному світі, де з рекламою ми стикаємося практично на кожному кроці, стає дуже складно привернути увагу споживача. Стандартні макети вже мало кого цікавлять і викликають справжнє захоплення. Креативна і незвичайна подача – ось, що потрібно для кожної рекламної кампанії. Завдяки розміщенню нестандартних конструкцій на території аеропортів, кожний бренд має можливість отримати високі показники сприйняття інформації цільовою аудиторією.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею;
  • брендування багажної стрічки і зон відпочинку;
  • експонування автомобіля;
  • BTL-акції.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Банери – одні з найефективніших методів реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.

Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк банерів проводиться на широкоформатних друкованих машинах. Носії розташовані на першому поверсі терміналу і охоплюють весь пасажиропотік аеропорту. Конструкції двосторонні: одна сторона розміщується над стійками реєстрації, інша – над зоною контролю авіабезпеки.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • невисока ціна;
  • великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
  • тривалий рекламний контакт.
Зображення не існує
Зображення не існує

Для брендування фасаду в аеропорту “Харків” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
  • відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
  • доступність для перегляду 24/7;
  • ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Зображення не існує

Для широкого охоплення аудиторії і залучення максимальної уваги в аеропорту, ефективним рекламним методом є використання таких носіїв, як лайтбокси. Вони являють собою рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням і привертають увагу людини яскравою картинкою, яка світиться. Їх не розміщують на землі, в цьому і полягає їх відмінність від сітілайтів.

Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зателефонувавши нашим менеджерам.

  • можливість обрати розмір, найбільш вдалий для розміщення вашого рекламного матеріалу;
  • широке охоплення аудиторії завдяки цілодобовій роботі носія;
  • тривалий рекламний контакт.
Зображення не існує
Зображення не існує
Зображення не існує

Сітілайт – ефективний і популярний носій зовнішньої і внутрішньої реклами в аеропорту, який зазвичай представлений у вигляді окремої двосторонньої конструкції, яка стоїть. Завдяки креативному дизайну і яскраво поданій рекламній інформації, сітілайти добре пасують до будь-якого пейзажу і завжди гармонійно виглядають.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • вдале розміщення в місцях масового скупчення людей, завдяки чому можна охопити широку аудиторію споживачів;
  • оптимальна висота конструкції, доступна для перегляду;
  • наявність внутрішнього підсвічування зображення, яке дозволяє рекламі на сітілайті, розташованому зовні терміналу аеропорту “Харків” працювати і в темну пору доби.
Зображення не існує
Зображення не існує

В Міжнародному аеропорту «Харків» є плазмові панелі з можливістю трансляції на них рекламних сюжетів. Завдяки їм значно зростає можливість охопити більшу кількість аудиторії, яка в очікуванні свого рейсу, часто переглядає інформацію на моніторах. Для розміщення реклами доступні монітори системи візуального інформування пасажирів – FIDS, в кількості 35 шт.

Ціни та інші питання, що цікавлять можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.

  • на даних панелях є технічна можливість виведення виключно статичного рекламного контента (у вигляді слайдів) в проміжках між показом інформації про рейси;
  • ненав’язливість рекламної інформації, що сприяє її кращому сприйняттю і запам’ятовуванню.
Зображення не існує
Зображення не існує

Чим зайняти пасажира під час очікування його рейсу, щоб він міг і розслабитися перед польотом і в той же час не даремно провів час? Саме для цієї мети в аеропорту «Харків» розміщені стійки для преси. Тут можна побачити яскраві глянцеві видання з цікавими статтями, інтерв’ю, а також, вашою рекламою.

У міжнародному аеропорту «Харків» встановлено:

  • 6 стійок в пасажирському терміналі;
  • 15 стійок у VIP терміналі;
  • 3 стійки в бізнес-залі.
  • Для клієнтів холдингу «Мегаполіс» доступне розміщення реклами в журналі «Airport», а також надається можливість брендування стійки для власної преси.

Реклама в журналі в аеропорту на стійках – це ефективний метод залучення цільової аудиторії для вашого бізнесу.
Для вирішення всіх питань зв’яжіться з нашими фахівцями.

  • розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
  • журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
  • тривалість рекламного контакту;
  • широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.
Зображення не існує
Зображення не існує
Давайте працювати разомМи працюємо 5 днів на тиждень з 9:00 до 19:00 і передзвонимо вам при першій же можливості