Як досягти вдалого результату просування вашої рекламної кампанії, максимально охопивши активну аудиторію споживачів із середнім рівнем доходу і вище? Розмістіть рекламу в аеропорту «Бориспіль» та отримуйте постійний потік нових клієнтів для вашого бренду. Міжнародний аеропорт «Бориспіль» – найбільший аеропорт України, яким щорічно користуються близько 12 млн. чол. Пасажири та люди, які їх проводжають/зустрічають мають час в запасі, який вони із задоволенням витрачають, прогулюючись по дозволеній території або в залах очікування. Цього часу цілком достатньо, щоб вашу рекламу в аеропорту могли помітити, зацікавитися нею і вловити мету вашого послання.
Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:
Використовуючи грамотні маркетингові ходи, якісні матеріали та втілені креативні ідеї можна реалізувати рекламну кампанію зі 100-ою позитивною ефективністю результату. Розглянемо головні переваги розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль»:
Беклайт – має зовнішню схожість з білбордами. Головна їхня відмінність полягає в тому, що у беклайтів є внутрішнє освітлення, в ролі якого виступають лампи денного світла. Завдяки їм рекламний сюжет добре видно і в темну пору доби. Реклама на беклайті в аеропорту – один з найбільш ефективних брендових видів зовнішньої реклами та гарантія залучення активної цільової аудиторії.
Друк: спеціальна тканина, яка пропускає світло. Тканина кріпиться до конструкції методом натяжки.
Розміри носіїв можна подивитися у розділі “Адресна програма”.
- цілодобова робота носія
- завдяки яскравому підсвічуванню, сюжет привертає увагу з великої відстані.
Унікальний і ефективний метод просування для будь-якого бізнесу, який здатний не просто привернути увагу кожного пасажира, а й значно підвищити іміджеві показники вашої компанії. Завдяки нестандартним варіантам вашим продуктом чи послугою зацікавиться величезна кількість споживачів.
Для брендування в аеропорту “Бориспіль” доступні:
брендування елементів інтер’єру пасажирського терміналу: ескалаторів, візків для багажу, колон в залах реєстрації і прильоту, конструктивних елементів терміналу;
брендування на прилеглій території: елементів на парковці, зовнішніх колон терміналу, частин фасаду і авіагейтів.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
- високі результати реклами завдяки нестандартній подачі інформації
- для реалізації кампанії ви можете задіяти колони, стіни, стелю, сходи, підлогу або встановити незвичайну тимчасову конструкцію в терміналі
- масштабний простір дозволяє втілити всі найбожевільніші ідеї
На сьогоднішній день одним з найпопулярніших способів доступу в мережу-інтернет в громадських місцях є безкоштовні Wi-fi-мережі. Розміщення Wi-fi-реклами на вільних точках доступу – це відмінний спосіб взаємодії зі споживачем. Wi-fi-реклама з’являється при підключенні користувача до відкритої мережі. Сюжет демонструється протягом 15 секунд, при цьому користувач не отримає доступ до інтернету, поки не перегляне ролик повністю.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
- можливість розмістити цікавий та інтерактивний сюжет для кращої взаємодії з користувачем;
- розміщення таргетованої реклами, завдяки чому ми можемо усунути непотрібні контакти і рекламне повідомлення побачить лише цільова аудиторія вашого бізнесу;
- високі показники ефективності. Середній CTR по кампаніям – від 10 до 25%;
- особистий контакт. При перегляді сюжету користувач зосереджений саме на ньому, а спонукання до дії дає хороший поштовх до запам’ятовування інформації;
- контроль. Після старту кампанії наші клієнти отримують зручний особистий кабінет, де відображаються всі дані про перебіг їх рекламної кампанії. Також є можливість порівняти кілька кампаній за різними показниками.
Реклама на відеостійках в аеропорту “Бориспіль” – абсолютно унікальний формат. Велика частина їх знаходиться в галереї міжнародних вильотів. Тут пасажири проводять найбільшу кількість часу, в середньому – 2 години. Тільки уявіть – скільки охопленої аудиторії може отримати реалізована там рекламна кампанія.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зателефонувавши нашим менеджерам.
- дозволом екрану і глибиною кольору можна передати соковиті тони. Ви не просто бачите картинку, а ніби переміщуєтесь на мить в іншу реальність;
- динамічний рекламний сюжет, який завжди викликає найбільший інтерес і привертає максимум уваги до себе.
У сучасному світі, де з рекламою ми стикаємося практично на кожному кроці, стає дуже складно привернути увагу споживача. Стандартні макети вже мало кого цікавлять і викликають справжнє захоплення. Креативна і незвичайна подача – ось, що потрібно для кожної рекламної кампанії. Завдяки розміщенню нестандартних конструкцій на території аеропортів, кожний бренд має можливість отримати високі показники сприйняття інформації цільовою аудиторією.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
- розміщення підвісних елементів: прапори, кулі під стелею
- брендування багажної стрічки і зон відпочинку
- експонування автомобіля
- BTL-акції
Банери – одні з найефективніших методів реклами. Розміщення реклами на банерах в аеропорту дозволяє охопити практично весь пасажиропотік завдяки вигідному місцю розміщення, а також з використанням креативних ідей і яскравого дизайну.
Холдинг “Мегаполіс” здійснює розробку конструкцій і друк банерів будь-якої складності і розмірів. Друк банерів проводиться на широкоформатних друкованих машинах. Носії розташовані на першому поверсі терміналу і охоплюють весь пасажиропотік аеропорту. Конструкції двосторонні: одна сторона розміщується над стійками реєстрації, інша – над зоною контролю авіабезпеки.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися, зв’язавшись з нашими менеджерами.
- невисока ціна
- великий розмір, завдяки якому можна розмістити максимум потрібної інформації або розмістити сюжет, який привертає незвичністю і яскравими фарбами;
- тривалий рекламний контакт
Креативне та сучасне рішення для розміщення реклами в аеропорту «Бориспіль» – використання таких видів носіїв, як мегаборд. Унікальні своїми розмірами, ці конструкції здатні привернути і зосередити увагу на викладеному рекламному матеріалі велику кількість людей із загального пасажиропотоку.
Розміри та інші питання по розміщенню можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
- значні розміри конструкції, завдяки яким реклама доступна для перегляду зі значної відстані;
- масштабна площа для передачі всієї необхідної детальної інформації про товари або послуги вашої компанії;
- розміщення реклами на мегаборді сприятливо впливає на іміджеві показники вашого бренду.
Для брендування фасаду в аеропорту “Бориспіль” використовують перфоровану плівку. Вона являє собою полотно, яке просвічується, з нанесеним рекламним матеріалом, натягнуте на спеціальну конструкцію. Завдяки сучасним технологіям і доступним розмірам, ми можемо отримати яскравий насичений рекламний сюжет, який буде привертати до себе увагу практично всіх пасажирів.
- найбільший за площею варіант розміщення зовнішньої реклами;
- відмінна видимість на великій відстані завдяки значним розмірам;
- доступність для перегляду 24/7;
- ідеальний варіант для ведення іміджевої рекламної кампанії великого бренду.
Для широкого охоплення аудиторії і залучення максимальної уваги в аеропорту, ефективним рекламним методом є використання таких носіїв, як лайтбокси. Вони являють собою рекламні конструкції із внутрішнім підсвічуванням і привертають увагу людини яскравою картинкою, яка світиться. Їх не розміщують на землі, в цьому і полягає їх відмінність від сітілайтів.
Розміри і інші питання по розміщенню можна дізнатися, зателефонувавши нашим менеджерам.
- можливість обрати розмір, найбільш вдалий для розміщення вашого рекламного матеріалу;
- широке охоплення аудиторії завдяки цілодобовій роботі носія;
- тривалий рекламний контакт.
В терміналі D Міжнародного аеропорту «Бориспіль» є плазмові панелі з можливістю трансляції на них рекламних сюжетів. Завдяки їм значно зростає можливість охопити більшу кількість аудиторії, яка в очікуванні свого рейсу, часто переглядає інформацію на моніторах. Для розміщення реклами доступні монітори системи візуального інформування пасажирів – FIDS. У терміналі D їх налічується 92 шт.
Ціни та інші питання, що цікавлять, можна дізнатися зв’язавшись з нашими менеджерами.
- на даних панелях є технічна можливість виведення виключно статичного рекламного контента (у вигляді слайдів) в проміжках між показом інформації про рейси;
- ненав’язливість рекламної інформації, що сприяє її кращому сприйняттю і запам’ятовуванню.
Чим зайняти пасажира під час очікування його рейсу, щоб він міг і розслабитися перед польотом і в той же час не даремно провів час? Саме для цієї мети в аеропорту «Бориспіль» розміщені стійки для преси. Тут можна побачити яскраві глянцеві видання з цікавими статтями, інтерв’ю, а також, вашою рекламою.
У міжнародному аеропорту «Бориспіль» холдинг «Мегаполіс» надає наступні можливості:
- реклама в журналі «The Air by KBP» на 17 стійках в терміналі D;
- розміщення власної преси клієнтів на 8 стійках в бізнес і VIP залах;
- установка брендованої стійки клієнта з його пресою в будь-якій точці терміналу.
Реклама в журналі в аеропорту на стійках – це ефективний метод залучення цільової аудиторії для вашого бізнесу.
- розміщення в місцях з найбільшим пасажиропотоком;
- журнали знаходяться в безкоштовному вільному доступі;
- тривалість рекламного контакту;
- широке охоплення аудиторії середнього і вище середнього рівня заробітку.