ГОЛОВНА МАТЕРІАЛИ БЛОГ

Megapolis+ поділився з ринком актуальними показниками зовнішньої реклами — безплатно

Megapolis+ поділився з ринком актуальними показниками зовнішньої реклами — безплатно

media

Рекламний холдинг Megapolis+ інвестував у масштабне дослідження аудиторії зовнішньої реклами — і відкрив його результати для всього ринку.

  • Ділимось даними безкоштовно!

    Рекламний холдинг Megapolis+ інвестував у масштабне дослідження аудиторії зовнішньої реклами — і відкрив його результати для всього ринку.

media
  • Мета дослідження

    Відновити довіру до Out-Of-Home як до сучасного, вимірюваного інструменту комунікації, який реагує на зміни в країні та здатен працювати з актуальними задачами бізнесу. 
    Усі дані доступні ринку: безплатно, без обмежень, без «зірочок». Скористатися ними можуть усі, хто працює із зовнішньою рекламою — від брендів до операторів. Це основа для планування кампаній і зважених медіарішень.

  • Як скористатися актуальними даними:

    Агенції та оператори:
    Можуть отримати результати у табличному форматі — і надалі інтегрувати у свої інструменти. А також — працювати через платформу Outhub.online, яка вже інтегрувала оновлені медіапоказники. 

    Рекламодавці:
    Компанії, які звертаються до Megapolis+, отримують медіаплани та пропозиції, засновані на актуалізованих даних. 
    «Щоб ринок розвивався, він має працювати з реальністю, а не з архівами. Ми інвестували у відновлення галузевих досліджень, щоб дати ринку свіжі, достовірні дані для планування. І принципово відкриваємо ці результати для всієї індустрії — безплатно. Ми спиралися на методологію, погоджену Індустріальним комітетом зовнішньої реклами ще до 2022 року — щоб ринок міг довіряти кожній цифрі», — Віктор Іванченко, Head of Strategy & R&D Megapolis+. 

    Методологія:
    Дослідження виконала компанія Fotomonitor під керівництвом Сергія Смоляра, одного з головних експертів індустрії. Воно відповідає рекомендаціям ESOMAR щодо вимірювання аудиторії зовнішньої реклами та охоплює всі ключові етапи: 

    • інвентаризацію рекламних носіїв 
    • заміри пасажиропотоків 
    • оцінювання реальної можливості побачити носії 
    • моделювання транспортних потоків 
media
  • Дослідження фіксує зміщення добового трафіку у містах — і нарешті дає можливість оцінити ці зміни на основі перевірених даних, а не вражень.

media
  • Загалом ці цифри підтверджують ключове: зовнішня реклама — жива система, яка змінюється разом із країною. І тільки свіжа аналітика дає змогу тримати руку на пульсі. 
    Дані вже доступні — приймайте рішення на основі реальності, а не припущень. 

    Контактна інформація 
    contact@megapolis.com.ua

media